اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

جهادگران بیرق‌دار محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب/ احداث پروژه‌های عمرانی در استان به همت بسیج سازندگی

جهادگران بیرق‌دار محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب/ احداث پروژه‌های عمرانی در استان به همت بسیج سازندگی
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره تمدن سازی، گفت: جهادگران امروز ثابت کردند که تا تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی به عنوان مولفه قوی شدن انقلاب اسلامی پای کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به آخرین اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، گفت: محرومیت زدایی و توجه به عمران و توسعه در نقاط مختلف استان از اهداف مهم برنامه های سازمان بسیج سازندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی دژ مستحکم جریان انقلاب در دفاع اصولی از خط مستضعفان است، بیان کرد: باید قدر این ظرفیت الهی را دانست و از این ظرفیت ارزشمند در جهت پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب به‌خوبی استفاده کرد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه استخر پلیمری ذخیره آب در شهر کلاته رودبار از شهرستان دامغان توسط بسیج سازندگی استان، تصریح کرد: با احداث این استخر بخش زیادی از مشکلات آبی کشاورزان منطقه حل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه حجم این استخر ذخیره آب ۴۰۰ هزار متر مکعب است، تشریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی استان همواره بر پایه مشارکت مردم، اهالی روستاها و همت گروه‌های جهادی استوار است و ما در بسیج معتقدیم اجرای هر پروژه و طرح در مناطق محروم بدون نقش‌آفرینی مردم قطعاً محکوم‌ به شکست است.

,

کاشفی با بیان اینکه احداث این استخر ذخیره آب تاثیر بسزایی در جلوگیری از هدر رفت روان آب ها و افزایش بازدهی در جهت تولید و کشاورزی خواهد داشت، افزود: فناوری جهادی امروز جهادگران به جبهه‌سازی خدمت‌رسانی جهادی به مردم و محرومان ختم می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره تمدن سازی، خاطر نشان کرد: جهادگران امروز ثابت کردند که تا تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی به عنوان مولفه قوی شدن انقلاب اسلامی پای کار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه