اخبار داغ

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

انتقام سخت گریبان تمامی قاتلان حاج قاسم را می‌گیرد/حاج قاسم «رزمنده ساز» و مکتبش «انسان ساز» است

انتقام سخت گریبان تمامی قاتلان حاج قاسم را می‌گیرد/حاج قاسم «رزمنده ساز» و مکتبش «انسان ساز» است
محمدصالح جوکار گفت: آنچه که در آینده خواهیم دید این است که انشاالله حق به واسطه مکتب شهید سلیمانی به پا می‌خیزد و در جای خودش می‌ایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تاکید بر اینکه ضربه‌ای که به یکی از پایگاه‌های آمریکا درعراق زده شد به هیچ عنوان تقاص خون شهید عزیز ما نبود اظهار کرد: آن کسانی که دستشان به خون حاج قاسم آلوده شده بدانند که این خون فوران خواهد کرد و گریبان تمامی قاتلان جنایتکار این شهید والامقام را می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: امروز انصارالله که افتخار جهان اسلام است و مقاومت و ارتش سوریه که توسط حاج قاسم تقویت شد؛ حشدالشعبی در عراق که فرزندان حاج قاسم هستند و جوانان مملکت خودمان که همه پیروان سردار دلها هستند تفکر این شهید والامقام را زنده نگاه می‌دارند و با وجودی که این شخصیت بزرگ را به صورت فیزیکی حذف کردید ولی مکتب حاج قاسم تداوم دارد و انسان ساز است.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مکتب رزمنده‌ساز است و در حقیقت به دنبال حقایق می‌گردد و آنچه که در آینده خواهیم دید این است که انشاالله حق به واسطه این مکتب به پا می‌خیزد و در جای خودش می‌ایستد.

,

جوکار به جنایت‌های گسترده‌ای که ائتلاف عربی و غربی علیه مردم یمن انجام داده اشاره کرد و گفت: شما حتی توان ایستادگی در برابر مردم مظلوم یمن که با دست خالی در برابر همه امکانات شما ایستادگی کرده‌اند ندارید پس چگونه می‌خواهید ایران با این قدرت عظیم بین‌المللی را تهدید کنید.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اگر کوچکترین تهدیدی علیه ملت ایران صورت گیرد همان دیوارهایی که دور رژیم صهیونیستی کشیده شده را روی سرآنها خراب می‌کنیم و اثری از این رژیم منحوس باقی نخواهیم گذاشت.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران درس خود را از حضرت امام حسین(ع) و سردار سلیمانی گرفته گفت: ملت ایران را هیچ کسی نباید تهدید کند و این را تمام مستکبران جهان به خوبی فهمیده اند، امروز استکبار در برابر عزت و عظمت این ملت مسلمان که همواره پشتیبانی ولایت بوده باید تعظیم کرده و سر تکریم فرودآورد.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه شهید سلیمانی جاری و ساری است و این افتخاری است که خود غربی ها در رسانه‌هایشان اعلام کردند حاج قاسم مرد دوم قدرت در ایران و ژنرال اول در منطقه خاورمیانه است اما من می‌گویم که حاج قاسم برترین فرمانده در تمام جهان است که توانست چنین کار عظیم و بزرگی را در منطقه غرب آسیا انجام دهد و ریشه داعش را کند.

,

جوکار با تاکید بر اینکه ملت ایران غرب آسیا را به صورت کامل امن می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکا الان 2 سال است که با خواری در حال خروج از عراق است، موضوعی که هدف حاج قاسم سلیمانی بود و امروز این هدف محقق شده است.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز درسی که ما از مکتب حاج قاسم می‌گیریم این است که رهرو امر ولایت باشیم ولاغیر و اگر این چنین شد پایه‌های این نظام و انقلاب و مردم برای همیشه تاریخ پابرجا و مستحکم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه