اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر:

«خودساخته بودن»، اولین ویژگی سردار سلیمانی در دیپلماسی خارجی بود

«خودساخته بودن»، اولین ویژگی سردار سلیمانی در دیپلماسی خارجی بود
مصطفی بازوند با تاکید بر اینکه وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست، گفت: اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، «خودساخته بودن» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مصطفی بازوند صبح امروز در نشست روشنگری با موضوع «مکتب شهید سلیمانی و دیپلماسی خارجی» با بیان اینکه سردار سلیمانی یک الگو، اسوه، سبک و سیره بروز شده از اولیاءالله در عصر خودش بوده است، اظهار کرد: تشییع باشکوه و میلیونی و همچنین برند و نام قهرمانی که از شهید سلیمانی به گوش جهانیان رسید، یک پیام داشت و آن این بود که حق از باطل مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست، افزود: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند «مکتب شهید سلیمانی»؛ یعنی این مکتب دارای سیره اقتصادی، امنیتی، شخصی، فرهنگی، سیاسی، سیاست خارجی و دیپلماسی و سایر سیره‌هاست.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، «خودساخته بودن» است.

این مسئول با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در طول بیش از ۴۰ سال جهاد و مبارزه، تنظیم قوای درونی خود را به خوبی انجام داده است، ادامه داد: انسان‌هایی که تسلیم قوه شهوت و یا غضب هستند، تصمیم‌گیرندگان، شجاعان و مذاکره‌کنندگان درستی نیستند.

بازوند با بیان اینکه این فرمانده بزرگ همواره در نوک پیکار بوده است و همانند یک امام، لفظش همواره بیا بود و نه برو، خاطرنشان کرد: چنین فرد شجاعی قطعا منافع ملی را زیر پا نمی‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه در مذاکرات برجام، ترسوها را به میدان فرستادیم، گفت: وزیر خارجه سابق و معاونش، کسانی بودند که به دلیل خودساخته نبودن و عدم تعادل قوای درونی؛ ترس و وسوسه دنیایی بر عقل آنها و منافع ملی غالب بود و با گریه و اشک تمساح وندی شرمن به او امتیاز دادند.

فرمانده سپاه بابلسر اضافه کرد: اما در همین میدان دیپلماسی، یک فرد خودساخته که ترس در او راه ندارد، آمد و روسیه ابرقدرت را وارد کارزار نظامی سوریه کرد.

این مسئول بیان کرد: اگر مجاهدت‌های میدانی سردار سلیمانی و قدرت منطقه‌ای ما نبود، همین نیم‌بند برجام هم محقق نمی‌شد.

بازوند با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی مثل سیره حضرت امام(ره)، با یک دید بالا و فراتر از زرق و برق دنیا عمل کرد، افزود: در شرایط کنونی که جاهلیت مدرن و دیکتاتوری اقتصادی بر عالم سیطره پیدا کرده، آنچه که یک فرد چه فکر می‌کند و چطور می‌اندیشد و همچنین نظام ذهنی و فکری‌اش، تاثیرگذار بر دیپلماسی و مذاکره است.

وی با بیان اینکه هرکجا بر کسانی که دارای این چنین اندیشه‌ها هستند، ترسو، شهوت‌پرست و رفاه‌طلب نیستند تکیه کردیم، برنده شدیم، اظهار کرد: کسانی که در اندیشه و در خودساختگی درونی همانند شهید سلیمانی، انقلابی هستند، می‌توانند با راه و روش و عملکرد خود، وضعیت اقتصادی کشورمان را که در طی ۴۳ سال اخیر در دست لیبرال‌ها، ترسوها و رفاه طلب ها بود، نجات دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه