اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

نبود بازار فروش، مشاغل خانگی را با شکست مواجه می‌کند/ استفاده از ظرفیت سامانه بازارگاه برای فروش این تولیدات

نبود بازار فروش، مشاغل خانگی را با شکست مواجه می‌کند/ استفاده از ظرفیت سامانه بازارگاه برای فروش این تولیدات
عطءا‌الله ابراهیمی گفت: بسیاری از مشاغل خانگی اگر به ثمر نرسید به این دلیل است که نتوانستند بازار فروشی برای محصولات خود بیابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عطا‌ءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در قرارگاه امنیت غذایی که با موضوع نقش مشاغل خانگی در بخش غذایی، اظهار کرد: مشاغل خانگی از چند جهت مهم هستند. 
وی افزود: حدود 4 هزار فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در سامانه نظام مهندسی ثبت نام کردند و به نظر می‌رسد 4 هزار فارغ التحصیل دیگر هم وجود دارد که ثبت نام نکرده‌اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید بتوانیم حمایت ویژه‌ای از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی داشته باشیم تا بتوانند تجربه اولیه برای آغاز کار را پیدا کنند، در ادامه خود مسیر کار را پیدا می‌کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه ریسک کار و سرمایه‌گذاری بعد از کسب تجربه کمتر می‌شود، عنوان کرد: بازریابی محصولات تولیدی در حوزه کشاورزی بسیار مهم است، اگر محصولی تولید شود اما بازار فروش نداشته باشد آن شغل توسعه پیدا نمی‌کند. 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشاغل خانگی اگر به ثمر نرسید به این دلیل است که نتوانستند بازار فروشی برای محصولات خود بیابند. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از نظر مردم تولیدات مشاغل خانگی، تولیداتی سالم‌تر، ایمن‌تر و با کیفیت‌تری است، بنابراین نیاز و تمایل جامعه به مصرف این محصولات بسیار بیشتر از تولیدات صنعتی است. 
ابراهیمی بیان کرد: می‌توان در سامانه بازرگاه نیز بخشی برای فروش محصولات تولید خانگی در نظر گرفت، تا این تولیدات بتواند در قالب فروش دیجیتال هم در اختیار مردم قرار گیرد و به ارتقا این مشاغل کمک کند. 
وی تاکید کرد: تنوع تولیدات محصولات خانگی ایران بسیار بالا است لذا باید از این فرصت برای برندسازی و توسعه بازارهای فروش این تولیدات استفاده شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه