اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

محرومیت‌زدایی چهارمحال‌وبختیاری با جدیت دنبال شود/ تا حصول نتیجه پیگیر هستم

محرومیت‌زدایی چهارمحال‌وبختیاری با جدیت دنبال شود/ تا حصول نتیجه پیگیر هستم
غلامعلی حیدری گفت: استان چهارمحال و بختیاری استان محرومی است که در راستای محرومیت‌زدایی آن باید همه تلاش خود را به کار ببندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در نشست مجمع جهادی استان اظهار کرد: یکی از رمزهای محبوبیت فرماندهان زمان جنگ همچون حاج قاسم سلیمانی این بود که در میدان عمل، جهادی کار می کردند.

وی گفت: خیلی از مشکلات را می شود در میدان تصمیم گرفت و حل کرد، نکته دوم حرکت برنامه محوری مدیران است، باید از پتانسیل و ظرفیت موجود نهایت استفاده را کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یک تحرک جدی در قالب حرکت جهادی در امور استان صورت گرفته است، یکی از رمزهای موفقیت مردم داری و مردم یاری است، فلسفه وجودی ما نوکری مردم است و در قاموس خدمت شب و روز تعطیل نباید شناخت.

وی ضمن بیان اینکه در راستای طرح امام حسن(ع) با رایزنی ها قرار شد دستگاه های تیپ مهندسی به این استان فرستاده شود اظهار کرد: بخشی از علل بیکاری در استان مربوط به اعتبارات و برگشت آن است، قرارگاه امام حسن(ع) باید در بحث آب روستایی، جاده و خانه محرومین دنبال کننده باشد.

حیدری افزود: ما وظیفه داریم و باید در پیش مردم و رفقای شهیدمان پاسخگو باشیم، من هفته ای گزارشات مسئولین را گرفته به آنها تکلیف میدهیم و سخت پیگیری میکنم.

استاندار با بیان اینکه من محکم از گروه های جهادی استان پشتیبانی خواهم کرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری یک استان محرومی است که در راستای محرومیت زدایی آن باید همه تلاش خود را کرد و تا حصول نتیجه به دنبال رفع آن هستم.

حیدری با اشاره به اینکه در راستای آزاد سازی زمین ها برای گیاهان دارویی با منابع طبیعی صحبت می کنم تصریح کرد: در بحث گیاهان داروئی، آبخیز داری و درخت کاری باید در روستاهای محروم برنامه ریزی شود.

استاندار اضافه کرد: در راستای طرح محرومیت زدایی باید با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که از ظرفیت خوبی برخوردار است همپوشانی صورت گیرد تا یک کار جهادی صورت گیرد، در بحث مدرسه سازی و تبدیل مدارس کانکسی به ساخت، این ستاد آمادگی کمک در همه ابعاد را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به گروه های جهادی گفت: به تمامی فرمانداران نیز ابلاغ شده است تا تمامی سالن های نیمه ساز ورزشی تکمیل گردد در همین راستا باید تمامی تلاش خود را بکار بگیرید، همچنین در  طرح شهید سلیمانی نیز باید با آقای دکتر خالدی فر جلسه برگزار کنید و این طرح را مجدد فعال کنید.

وی افزود: فرهنگ سازی و آموزش هم در بحث رعایت پروتکل ها و هم تزریق واکسن باید در دستور کار گروه های جهادی استان قرار بگیرد، اغنا سازی و فرهنگ سازی از رسالت های گروه های جهادی می باشد.

استاندار گسترش مشاغل خانگی با کمک فرمانداران را توصیه کرد و گفت: سعی کنیم که دیگر اعتباری برگشت داده نشود، در بحث آموزش نیز سعی شود کیفی سازی آموزش و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها را اولویت قرار دهیم.

استاندار توصیه کرد: سعی کنیم پای قرارگاه خاتم را در استان باز کنیم چون به گفته حضرت آقا اگر این قرارگاه در جایی پروژه ای ایجاد کند باید اطراف آن را محرومیت زدایی کند، من با فرمانده قرارگاه صحبت کردم نامه نگاری ها صورت گرفته و 20 الی 30 پروژه بزرگ به آنها پیشنهاد شده است.

وی اظهار کرد: یکی از طرح هایی که دارد به دنبال آن هستیم و نتایجی هم بدست آمده باند دوم جاده بروجن، لردگان، ایذه می باشد که با تهاتر نفت در حال رایزنی هستیم تا قرارگاه خاتم آن را به مرحله راه اندازی برساند.

استاندار درپایان با اشاره به اینکه کاشت بلوط به حفظ صیانت از استان کمک می کند بیان داشت:باید بتوانیم یک سازماندهی برای کاشت بلوط به صورت گسترده داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه