اخبار داغ

کارشناس رسانه:

اینستاگرام اجازه حاکمیت "حرف حق" را نمی‌دهد

اینستاگرام اجازه حاکمیت "حرف حق" را نمی‌دهد
زهراسادات رجبی گفت: اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که حرف حق بزنید، اما اجازه نمی‌دهد که «حرف حق» را حاکم کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که حرف حق بزنید، اما اجازه نمی‌دهد که «حرف حق» را حاکم کنید و مناسبات انسانی را بر اساس «حق» تنظیم کنید و «جریان حق» راه بیندازید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
زهرا سادات رجبی ادامه داد: در چنین وضعیتی، «جریان باطل» در مسیر شیطانی خود پیش می‌رود و «نقطه‌های حق» را که ریز و پراکنده‌اند و نمی‌توانند در برابر «جریان باطل» مقاومت کنند، از جا می‌کَند و در خود هضم می‌کُند.
,
وی افزود: تنها اثر کلان «نقطه‌های حق» عبارت است از بخشیدن اعتبار و استحکام بیشتر به «جریان باطل» است!
,
این کارشناس تصریح کرد: مشرکان مکه نیز مخالف نبودند که پیامبر اکرم(ص) حرف حق بزند، اما با حاکم شدن و اثرگذاری حرف حق مخالف بودند بنابراین حضرت رسول(ص) چاره را در ترک مکه و هجرت به مدینه یافت.
,
رجبی گفت: تا وقتی که پیام رسان های داخلی مان کپی برابر اصل باشد مزیتی خلق نمی کند.
,
وی ادامه داد: باید همانگونه که در جنگ سخت به خودکفایی رسیدیم در زمینه پیام رسان ها به استقلال برسیم، زیرا اکنون در زمین دشمن فعالیت می کنیم و داور این بازی استکبار است.
,
این کارشناس تصریح کرد: نباید بی تفاوت از حذف عکس سردار دلها در اینستاگرام بگذریم، باید راهکارهای مقابله با آن را فناورانه به دست آوریم همانگونه که در عین الاسد دشمن از توان موشکی ایران ترسید و حرکت ما را بی پاسخ گذاشت.
,
رجبی افزود: باید پیام رسانی تولید کنیم که ضمن تامین نیاز مخاطب دارای خلاقیت و جذابیت باشد، اکثر شبکه های اجتماعی داخلی کپی برابر اصل نمونه های خارجی است و این مخرب بوده و مخاطب را جذب نمی کند.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مقام معظمرهبری نقشه راه فضای مجازی را در بیانات شان ترسیم کردند، اکنون رسالت مسئولین است که با عمل به آنها در زمینه قدرت نرم سایبری نیز به استقلال برسیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه