اخبار داغ

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره):

سانحه تلخ هواپیمای اوکراینی ملت ما را عزادار کرد/ برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

سانحه تلخ هواپیمای اوکراینی ملت ما را عزادار کرد/ برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند
حجت الاسلام میر احمد حاجتی گفت: برخی ها نه به این دلیل که دلسوز مسافران این هواپیما بودند بلکه آنها خودشان را در حمله مقتدرانه به پایگاه عین الاسد مغلوب می دیدند به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود بودند تا توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.
[

حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی در گفت‌وگو با رهیاب پیرامون ابعاد حمله تاریخی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار عراق موسوم به عملیات شهید سلیمانی اظهارکرد: مورد هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا عین الاسد در عراق پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت آمریکایی ها به دلیل ترور سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و دارای ابعاد بسیار بزرگی است که قطعا از آثار و برکات خون این شهید بزگوار به شمار می آید.

, رهیاب,

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ معاصر جهان، امریکای ابر قدرت از جمهوری اسلامی ایران که اکنون از قدرت جهانی برخوردار می باشد ضربات مهلکی خورده است.

,

موشک باران عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی امریکا

, موشک باران عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی امریکا,

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه بزرگترین پایگاه امریکا در منطقه واقع در عراق مورد حمله قرار گرفت و دستشان برای هر گونه واکنشی بسته بود چرا که خود را در مقابل یک عمل انجام شده می‌دیدند، گفت:حمله به پایگاه عین الاسد دارای ویژگی‌های خاصی بود، این پایگاه نظامی مجهز به انواع رادارهای دوربرد بود که نتوانستند موشک‌های سپاه ایران را ردیابی کنند و با موشک های خود، آن ها را مورد هدف قرار دهند و آمریکایی ها از این حیث غافلگیر شدند.

,

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در این حمله سامانه‌های بسیار مهم، آشیانه‌های پهپادها و هواپیماهای مهم، مورد اصابت قرار گرفت و قطعا خسارت بالایی به تجهیزات و نیروی انسانی آمریکا وارد شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی بیان کرد: مقامات و منابع آمریکایی آن زمان، آمار مختلفی را در خصوص تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت عین الاسد مطرح کردند. طبق گفته سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حمله 13 موشک قیام و فاتح 313 به پایگاه هوایی نیروهای آمریکایی در عراق شلیک شد. در همین حال رسانه‌ها و مقامات آمریکایی به ویژه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور تلاش می‌کردند تا از اهمیت و ابعاد آنچه اتفاق افتاده بود، بکاهند.

,

برای اولین بار هیمنه نظامی امریکا شکست

, برای اولین بار هیمنه نظامی امریکا شکست,

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین آمریکایی‌ها به مرور پس از این حمله در حالی که در ابتدا اعلام کرده بودند آسیبی به آنها وارد نشده است؛ بعدها اعتراف کردند که بیش از ۱۰۰ نفر آمریکایی در این حمله دچار آسیب‌های شدید مغزی شده اند.

,
این استاد حوزه و دانشگاه مهمترین آثار این حمله را شکستن هیمنه نظامی آمریکا برای اولین بار دانست و افزود: صحبت بنده به این معنا نیست که آمریکایی‌ها قبلا مورد هدف قرار نگرفته اند اما دو نکته وجود دارد اول آنکه تاکنون به این صورت مورد هدف قرار نگرفته بودند و دوم نتوانستند به هیچ وجه جواب این حمله را بدهند.
,

وی عنوان کرد: اگر چه بعدها سردار حاجی زاده نیز گفتند برای پاسخ به پاسخ احتمالی آمریکایی ها، ۴۰۰ موشک آماده پرتاب به تمامی پایگاه های آمریکا در تیررس ایران، وجود داشت.

,

حیرت جهان از خبرشکست امریکا در عین الاسد

, حیرت جهان از خبرشکست امریکا در عین الاسد,

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: خبر شکست هیمنه آمریکا، جهان را متحیر کرد و سطح قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را افزایش داد. بعضاً هم مشاهده کردیم در اثر آن سانحه تلخ و ناگوار هواپیمای اوکراینی که واقعا همه ملت ما را عزادار کرد، بعضی ها به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود بودند تا توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

,

وی افزود: نه به این دلیل که دلسوز مسافران این هواپیما بودند بلکه آنها خودشان را در حمله مقتدرانه به پایگاه عین الاسد مغلوب می دیدند؛ می خواستند این را بهانه کنند تا از آثار این عملیات بسیار مهم بکاهند و آن را بی ارزش جلوه دهند.

,

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد، افتخارپیروزی و فتح الفتوح این حمله بود که از آثار خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برادر او ابومهدی المهندس، شهید پورجعفری و دیگر همراهان آنها بود که ان شالله خداوند درجات آنها بیفزاید.

,

دنیا به اقتدار دفاعی ایران ایمان آورد

, دنیا به اقتدار دفاعی ایران ایمان آورد,

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره)در ادامه بیان کرد: من معتقدم پس از این عملیات موشکی قطعاً و حتماً باید گفت که وضعیت اقتدار دفاعی ما در مقابله با جنگ افروزی قدرتهای بیگانه در تمام عرصه‌های زمینی، هوا فضا و دریا به صورت کاملا ملموس ارتقا پیدا کرده است که می توان در اظهار نظر کارشناسان، تحلیلگران و مسئولین نظامی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای دشمن مشاهده کرد.

,
آمریکا دچار سقوط تدریجی شده است
, آمریکا دچار سقوط تدریجی شده است,

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: سیر تحولات امریکا حاکی از آن است که افول آمریکایی بیش از پیش در حال وقوع است چرا که تمام شاخص های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی اش، افول قدرت آمریکا در جهان را نشان می دهد.

,

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)عنوان کرد: آمریکا دچار سقوط تدریجی شده است و آنهایی که دل به آمریکا بستند باید جمله امام خمینی ره را به آنها یادآوری کرد که در نامه خود به گورباچف نوشتند: دل به غرب نبند که غرب هم گرفتار حادثه است.در واقع وضعیتی که ما در آمریکا مشاهده می کنیم نشانه دعای استجاب شده اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" و واقعاً ظالمین الان به خود مشغول شدند. انشالله خداوند شر این ظالمین را از بشریت به ویژه مسلمانان کم کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه