اخبار داغ

فعال فرهنگی ترکیه‌ای:

حاج قاسم حساب و کتاب دولت‌های امپریالیست را بر هم زد/ استانبول در سوگ سردار سوخت

حاج قاسم حساب و کتاب دولت‌های امپریالیست را بر هم زد/ استانبول در سوگ سردار سوخت
نباهات یشیم فعال فرهنگی اهل ترکیه گفت: حاج قاسم حساب و کتاب‌های دولت‌های امپریالیست در منطقه را زیر و رو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نباهات یشیم در گفت‌وگو با تبریز بیدار در خصوص حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: وقتی اسم شهید حاج قاسم سلیمانی گفته می شود اولین چیزی که به ذهنم می آید مبارزه علیه دولت های امپریالیسم و صهیونیسم است که در جغرافیای مسلمانان رویای منابع زیرزمینی و روی زمین را در سر می پروراندند و برای برخورداری از این ثروت ها حقوق بشر را نادیده می گیرند؛ هر کشوری را تارو مار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

, ,

طرفدار انسانیت و حقوق بشر بود

, طرفدار انسانیت و حقوق بشر بود,

وی با بیان اینکه حاج قاسم نقشه های قدیمی صهیونیسم را نقش بر آب کرده بود، افزود: سردار سلیمانی برای کمک به تمام مظلوم های دنیا که چشمشان به او و فریادشان به عرش بلند بود، از جبهه ای به جبهه دیگر می دوید. 

,

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه حاج قاسم طرفدار انسانیت و حقوق بشر بود، گفت: همه ما قاسم سلیمانی را در ۱۰ سال اخیر در لبنان، عراق، سوریه، غزه، افغانستان و یمن در میدان ها و جبهه ها برای دفاع از مظلومان دیدیم.

,

استانبول در سوگ سردار سوخت

, استانبول در سوگ سردار سوخت,

وی در خصوص بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمان در ترکیه گفت: رئیس جمهور ما اقدام آمریکا را محکوم کرد. در استانبول بیشتر نهادها، انجمن ها، مساجد و گروه های مردمی با اندوهی عمیق ناراحتی خود را ابراز کردند و خانم ها در خانه های خود مرثیه برگزار کرده و غذای نذری پخش کردند.

,

سلیمانی نه فقط فرمانده سپاه ایران بلکه فرمانده تظلم خواهی بود

, سلیمانی نه فقط فرمانده سپاه ایران بلکه فرمانده تظلم خواهی بود,

یشیم بیان داشت: ما بیشتر از آن که قاسم سلیمانی را فرمانده سپاه کشورش بدانیم، او را پدر و نجات دهنده مظلومان در جغرافیای مسلمانان دیدیم. او حامی زنانی بود که مثل برده فروخته می شدند؛ حامی مظلومانی که سرشان بریده می شد و حامی بچه هایی که بدون آب و غذا رها می شدند.

,

وی اضافه کرد: حاکمان به اصطلاح مسلمان مقابل این همه ظلم حرفی نزدند و بویی از دلسوزی نبرده اند و حتی با ظالمان همکاری کردند؛ در مقابل همه این ظلم و جنایات فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی بدون هیچگونه تبعیض قائل شدن برای دین، زبان و مذهب؛ برای خدمت به انسان ها وارد میدان شد.

,

با شهادت حاج قاسم، میلیون ها حاج قاسم رویید

, با شهادت حاج قاسم، میلیون ها حاج قاسم رویید,

این فعال فرهنگی اهل ترکیه در مورد حماقت آمریکا در ترور شهید سلیمانی گفت: آمریکا حساب نکرده بود که با کشتن یک قاسم سلیمانی باعث زنده شدن هزاران و میلیون ها قاسم سلیمانی می شود. حاج قاسم حساب و کتاب های دولت های امپریالیست در منطقه را زیر و رو کرد.

,

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی از ناموس ملت ها محافظت کرد و باعث رو سپیدی این امت شده و  شهید این امت شد.

,

یشیم خطاب به روح سردار سلیمانی گفت: ای شهید امت مبارزه تو باعث زنده شدن ما شده، روحت شاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه