اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج اصناف البرز:

سیل مهربانی ۱۰۰ اتحادیه البرز در راه کنارک سیستان/ ارسال کمک اصناف و تجار با خودروهای سپاه

سیل مهربانی ۱۰۰ اتحادیه البرز در راه کنارک سیستان/ ارسال کمک اصناف و تجار با خودروهای سپاه
علی ترکاشوند گفت: کسبه اصناف، تجار، بازرگانان و خیرین، بسیجیان و معتمدین ۱۰۰ اتحادیه البرز برای جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان کنارک سیستان با بسیج اصناف مشارکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج اصناف البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: هیچگونه دستورالعمل یا بخش نامه رسمی برای ارسال کمک به سیل زدگان کنارک در سیستان و بلوچستان دریافت نکرده ایم اما بر حسب وظیفه و اعلام به فرماندهان حوزه بسیج اصناف، تا پایان هفته جاری کمک ها جمع آوری می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ترکاشوند با اشاره به اینکه کسبه اصناف، تجار، بازرگانان و خیرین، بسیجیان و معتمدین کمک های خود را در قالب اقلام ضروری به مردم سیل زده به اصناف تحویل دهند، افزود: چراغ والر، پتو، مواد غذایی، کف کش، شوینده های بهداشتی و پوشاک مورد نیاز بانوان و کودکان، بخاری برقی، کفش و فرش از جمله این اقلام است.
,
 
,
وی اقلام مورد نیاز سیل زدگان را ۱۵ قلم برشمرد و اظهار داشت: اقدام واحدهای صنفی خود جوش بوده و بر اساس ظرفیتی که دارند پای کار کمک به هموطنان خود برآمده اند، در واقع بیش از ۱۰۰ اتحادیه استان البرز در زمینه مواسات و همدلی برای همراهی سیل زدگان مشارکت خواهند کرد.
,
 
,
ترکاشوند با اشاره به اینکه مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۱۲۴۵ واریز کنند، تصریح کرد: به دستور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برای حمل و نقل اقلام جمع آوری شده توسط کسبه و واحدهای صنفی، خودروهای رایگان در اختیار بسیج اصناف قرار خواهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه