اخبار داغ

کارشناس جمعیت:

سازمان‌های بیمه پاسخگوی نیاز سالمندان نیستند

سازمان‌های بیمه پاسخگوی نیاز سالمندان نیستند
احمد قاضی مرادی گفت: در حالی که هنوز کشور وارد فاز پیری جمعیت نشده، سازمان های بیمه پاسخگوی نیاز سالمندان نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس جمعیت در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در حالی که هنوز کشور وارد فاز پیری جمعیت نشده، سازمان های بیمه پاسخگوی نیاز سالمندان نیستند.
احمد قاضی مرادی ادامه داد: این سازمان ها نگران بودجه ۱۴۰۱ و عدم تامین بدهی های خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتری, ک,
,

وی افزود: ایران کشوری است که اکنون در اوج جوانی جمعیت به سر می برد اما با مشکلی به نام بیمه مواجه هستند.

,


این کارشناس تصریح کرد: البرز نیز کمترین نرخ زاد و ولد در کشور را به خود اختصاص داده و نرخ رشد زاد و ولد این استان منفی ۳۰ درصد است و این زنگ خطری جدی برای استان نوپای کشور است.

,
,


قاضی مرادی گفت: از طرف دیگر ایران کوچک سالانه با افزایش جمعیت چشم گیری روبرو است که نشات گرفته از مهاجرت بسیاری از افراد به این استان است.

,
,


وی ادامه داد: ایران کشوری در حال توسعه که پیشرفت نکره وارد فاز پیری جمعیت شده است بنابراین زنگ خطر این مهم در کشور به صدا درآمده است.

,
,


این کارشناس تصریح کرد: دولت و مجلس باید براس ساماندهی سازمان های بیمه کشور برنامه ای میان مدت و بلند مدت طراحی کنند و مشکل را برطرف سازند.

,
,


قاضی مرادی گفت: مسئولان استان البرز باید برای افزایش نرخ زاد و ولد محتوای فاخر فرهنگی تهیه کنند و خانواده ها را به داشتن دو الی سه فرزند تشویق کنند.

,
,


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر امروز برای جمعیت آینده برنامه ریزی نکنیم با سونامی از مشکلات در آستانه پیری جمعیت روبرو می شویم که یکی از آنها بیمه است.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه