اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی خبر داد؛

ضریب نفوذ بیش از ۳۰ درصدی تلفن در استان خراسان رضوی/ تمام روستاهای خلیل آباد دارای تلفن خانگی و ارتباط هستند

ضریب نفوذ بیش از ۳۰ درصدی تلفن در استان خراسان رضوی/ تمام روستاهای خلیل آباد دارای تلفن خانگی و ارتباط هستند
اروجی گفت: ضریب نفوذ تلفن استان خراسان رضوی بالغ بر ۳۰/۵۳ است که در شهرستان خلیل آباد این عدد به ۳۱/۵۵ می رسد و خلیل آباد یک واحد از ضریب استان جلوتر است و همه روستاهای شهرستان دارای تلفن خانگی و ارتباط هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن اروجی، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلیل آباد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دیگر فناوری اطلاعات و ارتباطات یک ابزار و پیشران مهم برای همه کسب و کارها است و شغلی را نمی توان دید که خود را فارق از فناوری بداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه شغل های مختلف در حوزه های مختلف امنیت، خدمات، پزشکی، حمل و نقل و... وابسته به فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند، خاطرنشان کرد: بحث تجارت و آموزش در دوران کرونا به فناوری و ارتباطات وابسته شد که وظیفه ما را سنگین تر کرد و هم فرصت های خوبی را فراهم کرد.

,

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه اگر قرار بود دولت الکترونیک راه اندازی شود شاید ۱۰ سال طول می کشید ولی کرونا پیشرفت خوبی را در این زمینه به وجود آورد، تصریح کرد: توسعه شبکه موبایل، فیبر نوری و پورت های دیتا نیز سه ماموریت مهم شبکه مخابرات است که باید پیگیری کند.

,

وی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه شبکه موبایلی در سطح استان، اذعان کرد: ضریب نفوذ تلفن استان خراسان رضوی بالغ بر ۳۰/۵۳ است که در شهرستان خلیل آباد این عدد به ۳۱/۵۵ می رسد و خلیل آباد یک واحد از ضریب استان جلوتر است و همه روستاهای شهرستان دارای تلفن خانگی و ارتباط هستند.

,

اروجی با اشاره به اینکه ۱۵ سایت موبایل در شهرستان خلیل آباد داریم که ۱۹ تکنولوژی2G ، ۱۰ سایت 4G و ۳ سایت 3G بر روی آنها نصب شده است، عنوان کرد: خوشبختانه توسعه شهرستان به خوبی صورت گرفته به نحوی که در ارزیابی که انجام شد، خلیل آباد رتبه دوم را با توجه به زیرساخت های خوبی که دارد کسب کرده است.

,

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات سعی دارد تلاش بیشتری در شهرهای کوچک تر داشته باشد و اعتقاد داریم اگر زیرساخت های شهرهای کوچک تقویت شود کل استان تقویت می شود، تشریح کرد: چالش هایی نظیر پایین بودن تعرفه های تلفن ثابت، سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی و وصول مطالبات در شرکت مخابرات داریم.

,

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان از شرکت های دولتی، غیر دولتی، کارخانه جات و مردم طلبکار هستیم که ۷۲ میلیارد تومان آن مربوط به شرکت های دولتی است، بیان کرد: دولت، استانداران و فرمانداران می توانند در زمینه مجاب کردن دستگاه های دولتی به پرداخت بهای تلفن گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه