اخبار داغ

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه:

طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در کرمانشاه اجرایی شد

طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در کرمانشاه اجرایی شد
ایرج صفایی گفت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی شامل برنج و تخم مرغ از روز پنجشنبه هفته گذشته در سطح مرکز استان کرمانشاه شروع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار، آغاز ثبت‌نام همگانی در سامانه بازرگام به منظور اجرای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی تصویب شد.

وی افزود: به دنبال مصوبه مذکور، توزیع هوشمند کالاهای اساسی شامل برنج و تخم مرغ از روز پنجشنبه هفته گذشته در سطح مرکز استان کرمانشاه شروع شده است.

صفایی تصریح کرد: اکنون نیز مردم شهرستان کرمانشاه با مراجعه به  سامانه بازرگام می توانند نسبت به ثبت‌نام و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: پس از ثبت درخواست در سامانه بازرگام ظرف ۲۴ ساعت کالاهای اساسی اعم از برنج و تخم مرغ با قیمت مصوب و بدون پرداختن هزینه حمل کالا تحویل خواهد شد.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر  برنج هندی ۱۱۲۱ با نرخ مصوب ۱۲۵ هزار تومان و تخم مرغ با نرخ هر شانه ۴۳ هزار تومان در قالب طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی عرضه می شود.

صفایی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید، قابلیت افزایش اقلام کالاهای اساسی وجود دارد برهمین مبنا در صورت صدور مجوز و در اختیار قرار گرفتن کالاها از سوی ستاد تنظیم بازار با قیمت مصوب نسبت به توزیع آنها اقدام خواهد شد.

وی افزود: ثبت سفارش ها به صورت هوشمند دارای محدودیت  است هرچند که اعضای یک خانواده هم می توانند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

صفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در ۱۷ استان کشور و البته تنها در سطح مراکز استانها اجرایی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه