اخبار داغ

جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش افتتاح شد

جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش افتتاح شد
مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم افتتاحیه جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش، همزمان با رونمایی پوستر این رویداد با طراحی امیر رجبی آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم با حضور فرهاد آئیش، حمیدرضا نعیمی، حامد کمیلی و برخی از مسئولان و هنرمندان دیگر، در کافه تایم آوت واقع در جزیره کیش برگزار شد. در ابتدای مراسم عبدالرضا شیبانی قائم مقام جشنواره پس از خوش‌آمدگویی به مسئولان، گروه‌های نمایشی و هیات داوران، از هیات بازبین جشنواره و داوران بخش طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی قدردانی کرد.

,

عباس نجاری دبیر جشنواره نیز گفت: این جشنواره به صورت مستقل اما با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هرساله برگزار می‌شود و امسال چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم. گروه برگزاری جشنواره و نیروهای همکار با جشنواره همگی در حیطه تخصصی خودشان جزو حرفه ای‌ترین افراد هر حوزه هستند.

,

وی در پایان حضار را دعوت کرد تا با بریدن کیک جشنواره رسما چهارمین دوره را آغاز کنند.

,

۶ نمایش در روز اول جشنواره اجرا شدند که این آثار در بخش کافه ای روی صحنه رفتند.

,

نمایش‌های «صد تا صفر»، «یه حبه مرگ»، «مامان کو»، «دد»، «الی» و «شاه ماهی» آثاری بودند که روز اول جشنواره اجرا شدند.

,

در پی برگزاری سه دوره پیاپی جشنواره تئاتر کوتاه کیش و استقبال هنرمندان تئاتر کشور از این رویداد، چهارمین دوره جشنواره را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در چهار بخش نمایش‌های کافه‌ای، نمایش‌های ساحلی، طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب، عکاسی تئاتر در جزیره کیش برگزار می کند.

,

این جشنواره با دبیری عباس نجاری و قائم مقام عبدالرضا شیبانی در ۲ فضای کافه‌ و ساحل از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ در جزیره کیش در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه