اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب خبرداد

اجرای طرح آبرسانی به روستای امامیه سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان

اجرای طرح آبرسانی به روستای امامیه سرپل ذهاب با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان
نورالدین فرزادی پور گفت: مجتمع آبرسانی روستای امامیه سرپل ذهاب که آب آشامیدنی هفت روستا را تامین می کند با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، فرماندار سرپل ذهاب به همراه هیئتی از مجتمع آبرسانی روستای امامیه در بخش قلعه شاهین بازدید بعمل آورد.

  نورالدین فرزادی پور در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مجتمع آبرسانی روستای امامیه، آب آشامیدنی هفت روستا را تامین می کند ولی به دلیل فرسودگی شبکه و به دلیل ناکارآمد بودن بعضی از مخازن ضرورت پیدا کرد که این دوتا مخزن (مخزن روستای گنجوره و مخزن سرباغ گلین) بهسازی شود و مجدداً مخزن جدیدی ساخته شود.

وی افزود: خط انتقال و اصلاح شبکه این مجتمع مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال اجرا هست و با همکاری نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، اداره آب و فاضلاب و استانداری کرمانشاه، تامین اعتبار شد.  

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: اقدام دیگری که در روستای گنجوره انجام شده که این هم از محل اعتبارات دهیاری با حمایت شورای اسلامی روستا و دهیاران بوده جدول گذاری به طول ۴۰۰ متر اجرا شده و ان شالله برای کانال سنگی و خدمات دیگر مورد انتظار مردم هم در آتیه برنامه‌های خوبی را اجرا خواهیم کرد.

فرزادی پور گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

انتهاس پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه