اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

۴۵۲ هکتار زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان مرکزی تامین شده است

۴۵۲ هکتار زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان مرکزی تامین شده است
مرزبان گفت: در طرح جهش تولید مسکن سهمیه استان مرکزی ۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد بود که ۱۹ هزار واحد در شهرهای امیرکبیر و مهاجران هدفگذاری شد و تاکنون ۴۵۲ هکتار زمین تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن سهمیه استان ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد بود که ۸۰۹۰ واحد در شهرها و ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد در امیرکبیر و مهاجران ساخته می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مرزبان اظهار کرد: مقرر شد که در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برای ۷۴۹۹ واحد اراضی تامین و عملیات ساختمانی نیز آغاز شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: در طرح جهش تولید مسکن سهمیه استان مرکزی ۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد بود که ۱۹ هزار واحد در شهرهای امیرکبیر و مهاجران هدفگذاری شد و تاکنون ۴۵۲ هکتار زمین تامین شده است.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: پروژه سردار شهید قاسم سلیمانی در انتهای خیابان هپکو با ظرفیت ۳۰۴۰ واحد با پیمانکاری جهاد خانه سازی در حال ساخت است و کار در ۲۴ هکتار در حال پیشرفت است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است و ۶۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن در شهرک کوثر در حال انجام است و عملیات اجرایی دو هزار واحد در ساوه آغاز شده است.
,
 
,
مرزبان یادآور شد: شهرستان محلات  ۹۳ نفر واریز وجه داشتند، اما به دلیل کمبود زمین، ۲۲ هکتار زمین به محدوده الحاق شد و برای ۱۴۰۰ نفر دیگر ظرفیت ایجاد شد.
,
 
,
وی : در نیمور ۶۲ نفر واریز وجه داشتند که عملیات اجرایی آغاز شده و ۹ هکتار زمین هم برای طرح نهضت ملی در نظر گرفته شده است.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: همچنین ۴۸۰ نفر در دلیجان واریز وجه انجام داده اند و ۱۵ هکتار زمین اختصاص یافته است و ۱۵۰۰ واحد ظرفیت ساخت وجود دارد و در نراق ۲۲ نفر درخواست داشتند که زمین برای متقاضی تامین و عملیات اجرایی آغاز شده است.
,
 
,
وی گفت: در خمین ۴۲۴ نفر واریز وجه داشته اند و ۴۷ واحد در حال ساخت است و ۱۱ هکتار زمین فراهم شده که مستعد ساخت ۱۴۰۰ واحد است، در کمیجان ۱۰۲ نفر واریز وجه داشتند که زمین تامین و در شازند ۷۵ نفر واریز وجه کرده اند و عملیات اجرایی نیز آغاز شده است، در تفرش ۱۵۴ نفر واریز وجه داشته اند و عملیات اجرایی مسکن متقاضیان با تامین زمین آغاز شده است و اولین خانواده نیز ساکن شده اند، همچنین در آشتیان ۴۸۶ نفر واجد شرایط هستند که ۱۵۴ نفر واریز وجه انجام داده اند و عملیات اجرایی در حال انجام است و فراهان ۱۵ نفر واریز وجه داشتند که برای ۱۲ نفر زمین تامین شده است.
,
 
,
مرزبان گفت: در فرمهین و شازند و مامونیه مشکل تامین زمین داریم و با رایزنی سازمان ملی زمین و مسکن مقرر است که زمین خریداری شود و در غرق آباد ۱۶ نفر واریز داشتند که عملیات اجرایی آغاز شده است و در مامونیه ۲۴ واحد در حال ساخت است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امروز با قرعه کشی ۸۱۰۰ واحد مسکونی در اراک عملا ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی در حال انجام است.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه