اخبار داغ

رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب:

مکتب حاج قاسم با حضور همه جوانان تا ابد زنده است

مکتب حاج قاسم با حضور همه جوانان تا ابد زنده است
عبدالرحمن معاشر گفت: مکتب حاج قاسم با حضور همه جوانان تا ابد زنده است و زنده خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ عبدالرحمن معاشر رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب در اختتامیه جشنواره "به وقت دلتنگی" که عصر امروز یکشنبه در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت: این سوگواره با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد سردار سلیمانی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, عبدالرحمن معاشر رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب در اختتامیه جشنواره "به وقت دلتنگی" که عصر امروز یکشنبه در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت: این سوگواره با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد سردار سلیمانی برگزار شده است.,
وی ادامه داد: امروز ما باید برای زنده نگه داشتن راه سردار سلیمانی با همدیگر پیمان ببندیم و برنامه ریزی کنیم که با این راه، گفتمان و معنویات امامان انقلاب را نهادینه کنیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که مراقب باشیم مسیر و راه سردار سلیمانی متوقف نشود و همه با هم این پرچم را حفظ کنیم.
,
 
,
معاشر گفت: مکتب حاج قاسم با حضور همه جوانان تا ابد زنده است و زنده خواهد ماند. 
,
 
,
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی ولایت مداری است که بعد از ۲سال از سالروز شهادت این شهید بزرگوار، ما غم را در چشمان رهبر معظم انقلاب می بینیم.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: امروز شاهد اولین دولت انقلابی در گام دوم انقلاب هستیم و باید همه پای کار باشیم تا بتوانیم شاهد تحولی انقلابی در کشور باشیم.
,
 
,
معاشر گفت:در  ۸ سال عملکرد دولت گذشته شاهد مشکلات بسیاری در کشور بودیم که امیدواریم با همدلی و رویکرد خوب دولت سیزدهم این مشکلات برطرف شود.
,
 
,
وی افزود: امروز خط مقدم همه شما برای ادامه راه حاج قاسم، فضای مجازی است، بنابراین باید فضای مجازی را مدیریت کنید و هر مطلبی را نپذیرید و هر مطلبی را گسترش ندهید.
,
 
,
این مسئول بیان کرد: ممکن است در دولت کنونی برخی به عملکرد مدیران نقد داشته باشند بنابراین باید نقد سازنده و محرمانه مطرح شود تا تاثیرگذار باشد.
,
 
,
معاشر گفت: امید را باید به جامعه تزریق کنیم تا تحول در کشور در دولت سیزدهم عملی شود، زیرا مشکلات کشور با همدلی و همراهی مسئولین و مردم حل می شود و فقط باید این همراهی محقق شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه مردم باید برای ایران یک حاج قاسم باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه