اخبار داغ

دبیر جشنواره "به وقت دلتنگی" مطرح کرد؛

۱۱۲۲ اثر در اولین سوگواره ملی "به وقت دلتنگی" داوری شد/ ۱۵ استان در جشنواره شرکت کردند

۱۱۲۲ اثر در اولین سوگواره ملی "به وقت دلتنگی" داوری شد/ ۱۵ استان در جشنواره شرکت کردند
هانیه کریمی گفت: ۱۱۲۲ اثر داوری شد و خروجی آن ۵۸ اثر برگزیده شد که ۱۹ اثر برای سایر استانها و مابقی برای البرزی ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ هانیه کریمی دبیر اولین سوگواره ملی "به وقت دلتنگی" در اختتامیه این جشنواره که عصر یکشنبه(۱۹ دی ماه) در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت:این سوگواره سال گذشته برای اولین بار در سطح استان البرز برگزار شد و امسال در سطح ملی و به میزبانی ایران کوچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ۱۹آبان ماه دبیرخانه سوگواره آغاز به کار کرد و مهلت ارسال آثار ۲۰ آذرماه بود که به دلیل استقبال هنرمندان تا ۳۰ آذرماه تمدید شد و دبیرخانه تا ۴دی ماه اثر دریافت می کرد.
,
 
,
این مسئول افزود: علاقمندان از ۱۵ استان در سوگواره شرکت کردند که شامل ۷۴۵ هنرمند بود.
,
 
,
کریمی گفت: ۱۱۲۲ اثر داوری شد و خروجی آن ۵۸ اثر برگزیده شد که ۱۹ اثر برای سایر استانها و مابقی برای البرزی ها بود.
,
 
,
وی تاکید کرد: با چالش های زیادی برای برگزاری سوگواره مواجه بودیم اما خود شهید سلیمانی همراه ما بود و ما امروز با افتخار اختتامیه این جشنواره را برگزار می کنیم.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی نیازی به معرفی ندارد اما اگر قرار است پای کار سردار سلیمانی باشیم باید تمام قد بیاییم.
,
 
,
کریمی افزود: برای برگزاری چنین سوگواره های نیازمند همراهی مسئولین هستیم زیرا ما حضور متولیان را لازم داریم که فقط با حرف کنار ما نباشند.
,
 
,
وی گفت: در سطح کشور برنامه های متنوع مذهبی در خصوص سردار دلها برگزار شده بود و ما می خواستیم حاج قاسم را با زبان هنر معرفی کنیم.
,
 
,
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم برای برگزاری سوگواره های بعدی هم افزایی بین متولیان استانی افزایش یابد تا چنین جشنواره هایی باشکوه تر برگزار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه