اخبار داغ

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی:

بصیرت و مدیریت دو شاخصه مکتب حاج قاسم است/ انقلاب اسلامی خط قرمز سردار سلیمانی بود

بصیرت و مدیریت دو شاخصه مکتب حاج قاسم است/ انقلاب اسلامی خط قرمز سردار سلیمانی بود
روشان با بیان اینکه بصیرت یکی از شاخصه‌های مکتب های سردار سلیمانی بود، گفت: شهید سلیمانی فردی انقلابی بود و کاری به احزاب سیاسی نداشت؛ بلکه انقلاب اسلامی خط قرمز او بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا روشان مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در مورد مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری لفظ “مکتب” را برای امام خمینی بعد از وفات و سردار سلیمانی بعد از شهادت آنها بکار برده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: مرد میدان مقاومت و فرهیخته بودن سردار سلیمانی باعث شد که مقام عظمای ولایت بحث مکتب حاج قاسم را بعد از شهادت ایشان مطرح کنند.

,

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی بیان کرد: سردار سلیمانی فردی بود که در جبهه حق ثابت قدم ماند و ۴۰ سال در مسیر ولایت، جهاد و عبادت خالصانه عمل کرد.

,

روشان با بیان اینکه نحوه برخورد حاج قاسم با جوانان، سالمندان، دوستان و حتی دشمنان به گونه ای بود که همه جذب وی میشدند‌، اظهار کرد: سردار سلیمانی به الگویی به عنوان یک فرد و مسئول تراز انقلاب اسلامی تبدیل شد و به تعبیر خودش باید شهید بود تا شهید شد.

,

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی بیان کرد: شهادت پاداش ۴۰ سال مجاهدت سردار سلیمانی بود که نصیب ایشان شد.

,

روشان با اشاره به اینکه برخورد سردار سلیمانی باعث میشد افراد به ایشان جذب شده و مسیر زندگی آنها عوض شود،افزود: در جبهه حق هدف اصلاح و کمک به انسانها است حتی اگر دشمن باشد و سردار سلیمانی همواره در جبهه حق بود.

,

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی گفت: خلق و خوی اهلبیتی داشتن باعث میشود که یک فرد به گونه ای باشد که افراد جذب او شوند و الگویی برای جامعه باشد.

,

روشان به مکتب حاج قاسم اشاره و عنوان کرد: وقتی بحث مکتب مطرح میشود مکتب برگرفته از اخلاق، رفتار و اعمال انسانها است و اخلاق باید پاسخگوی نیاز جامعه بشری باشد.

,

وی اظهار کرد: در مکتب خدا محور سردار سلیمانی تمام اقشار جامعه میتوانند بهره مند شوند.

,

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی گفت: بصیرت یکی از مکتب های سردار سلیمانی بود؛ سردار سلیمانی فردی انقلابی بود و کاری به احزاب سیاسی نداشت انقلاب اسلامی خط قرمز سردار سلیمانی بود.

,

روشان با بیان اینکه سردار سلیمانی بالاترین درجه نظامی را داشت اما همیشه میگفت من سرباز ولایت هستم و حتی تاکید کرد روی سنگ مزارش سرباز ولایت قاسم سلیمانی نوشته شود، افزود: این حرف نشان از بصیرت این مرد بزرگ است که میداند تنها راه نجات انسان عاقبت بخیری در مسیر امامت و ولایت است.

,

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی قدرت نه گفتن و صراحت لهجه داشت.

,

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: مدیریت یکی دیگر از شاخصه های مکتب سردار سلیمانی بود و این مدیریت در مکتب امام خمینی (ره) نیز نمود داشت.

,

روشان به غیرت دینی و تدبیر سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم فردی بود که عظمت مقام و جایگاه حضرت زهرا (س) را درک کرده و تربیت شده مکتب این بانو بود.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه