اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی:

شهید سلیمانی الگوی حقیقی مدیران تراز انقلاب اسلامی/ اساتید دانشگاه منش حاج قاسم را تشریح کنند

شهید سلیمانی الگوی حقیقی مدیران تراز انقلاب اسلامی/ اساتید دانشگاه منش حاج قاسم را تشریح کنند
حسینی گفت: لازم است که دانشمندان و اساتید دانشگاه ها با مطالعه در جنبه های مختلف علمی، اخلاقی و سبک زندگی آن شهید بزرگ، مکتب او را برای مردم بیش از پیش تشریح کنند تا مردم و دولتمردان با الگوبرداری از مکتب آن شهید بزرگ در جهت بین‌المللی شدن نظام اسلامی کوشش بیشتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینی رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد:  شهید سلیمانی به حق سردار و محبوب قلب ها بود که مقام عظمای ولایت در بیانات خود دلیل این محبوبیت را، اخلاص و صداقت  این شهید دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

وی افزود: بر اساس روایات همرزمان شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، دوران دفاع از مرزها در شرق کشور و دفاع از حریم حرم در بیرون از مرزهای کشور، سردار سلیمانی فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی، همواره حامی مظلومان و به دنبال همفکری و هم افزایی میان تمام دوستداران اسلام و نظام اسلامی بود. به همین دلیل محبوب قلب های تمام مردم، افراد نظامی و غیرنظامی، حوزوی، دانشگاهی، کارمند، بازاری، ایرانی و غیر ایرانی شد.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی بیان کرد: بنده معتقدم که حتی اگر نیروهای آزادی خواه جهان هم می توانستند، حتما در تشییع باشکوه این شهید شرکت می کردند، یا اگر مراسم تشییع جنازه آن سردار در کشورهای اروپایی نیز برگزار می شد، تمام آزادی خواهان در مراسم وداع با او شرکت می کردند، چرا که حاج قاسم خالصانه به تمام دنیا ثابت کرد که با صداقت؛ به دنبال حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم است.

,

حسینی اظهارکرد: حاج قاسم در عین بزرگی، بسیار متواضع بود، بطوری که وقتی درمیان جامعه قرار می‌گرفت، مردم متعجب می شدند که سردار پرآوازه ایرانی و قهرمان بین المللی، با این فروتنی در میان مردم حضور می یابد.

,

وی ادامه داد: به عنوان نمونه ، سردار سلیمانی مانند سایر مردم در هواپیمای عمومی یا تاکسی سوار می شد و وقتی مردم و جوانان از او می پرسیدند که شما با سردار سلیمانی چه نسبتی دارید، او می گفت که  من خود سردار سلیمانی هستم، آن جوان شگفت زده می شد که چگونه شخصیتی که تمام دشمنان به دنبال شکار او هستند، چنین معمولی در میان مردم حضور دارد. پیگیری امورات روزمره خانواده شهدا و حل مشکلات آنها هم نمونه های دیگری از تواضع و فروتنی آن بزرگمرد تاریخ معاصر است.

,

او با بیان اینکه  این رفتارها و منش ها باید الگوی مدیران تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: امروز که دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در حال شکل‌گیری  است، انتظار است که مدیرانی انتخاب شوند که چنین ویژگی هایی داشته باشند. انتخاب چنین مدیرانی قطعا لازم است، چرا که مردم تشنه چشیدن شیرینی نظام اسلامی هستند، چرا که هم اکنون بیش از ۴۰ سال از تشکیل نظام اسلامی می‌گذرد، ولی هنوز دولت اسلامی شکل نگرفته است.

,

حسینی بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب ، علی رغم تنگناهای اقتصادی، مردم انتظار دارند مدیران دولت مردمی، با آنها صادق باشند و خالصانه و مجاهدانه در جهت تحقق دولت اسلامی تلاش کنند و از خود بینی، خودخواهی، تزویر و باند و باند بازی اجتناب کنند.

,

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی باید الگوی حقیقی مدیران تراز انقلاب اسلامی باشد و خوب است که در شرایط کنونی اقتصادی کشور، این مدیران از حق مدیریت ها، حق ماموریت های فوق العاده،  ویژه ها و… بگذرند و به دنبال برقراری عدالت اجتماعی باشند.

,

فاصله طبقاتی مردم قلب حاج قاسم را می لرزاند

, فاصله طبقاتی مردم قلب حاج قاسم را می لرزاند, فاصله طبقاتی مردم قلب حاج قاسم را می لرزاند,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: در نظام جمهوری اسلامی تفاوت زیاد طبقات اجتماعی، آسیب بزرگی است که این همان چیزی است که قلب قهرمانان ملی ما یعنی حاج قاسم سلیمانی را  می لرزاند.

,

حسینی ادامه داد: اگر مدیران به دنبال تشکیل دولت اسلامی هستند، باید پرداخت حقوق به اقشار اجتماعی با حداقل اختلاف باشد، در رسیدگی به امورات مردم شب و روز نداشته باشند و در برخورد با مردم خاشع و فروتن باشند.

,

وی با اشاره به اینکه  شهید سلیمانی به دلیل صداقت و شجاعت و خلوص بالایی که داشت از یک فرد عادی عبور کرد و به درجه ای رسید که محبوب قلب ها شد و امروز رهبر بزرگ انقلاب اسلامی رهبر مسلمین جهان منش سردار سلیمانی را یک مکتب معرفی نماید، گفت: حقیقتاً اگر مدیران تراز انقلاب اسلامی به منش شهید سلیمانی اقتدا کنند، همانطور که امروز نظام اسلامی محبوب قلب ها در جهان پر از زر و زیور شده است، محبوب تمام جوامع خواهد شد. ولی شرط آن عبور از منیت ها و عمل خالصانه، شجاعانه و صادقانه است.

,

تلاش شهید سلیمانی برای عبور از بحران های اقتصادی

, تلاش شهید سلیمانی برای عبور از بحران های اقتصادی, تلاش شهید سلیمانی برای عبور از بحران های اقتصادی,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی اظهارکرد:  شهید سلیمانی علی‌رغم حضور پررنگ در جبهه‌های دفاع از نظام اسلامی و مظلومان جهان، در رایزنی و گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور نیز نقش پررنگی داشت. او تلاش وافری برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و عبور از بحران های اقتصادی داشت. از جمله برای گره گشایی از بیکاری جوانان در مناطق محروم کرمان، فعالانه تلاش کرد.

,

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دشمن ایجاد اختلاف بین دو کشور دوست ایران و عراق است، افزود: ایران و عراق در عرصه های مختلف دارای اشتراکات قومی، مذهبی و سیاسی هستند و دشمن از این اشتراکات و دوستی ها ترس و نگرانی فراوانی دارد که مبادا این اشتراکات تبدیل به قدرتی علیه دشمن مشترک شود. به همین دلیل بعضی از اختلاف های میان مردم کشور را بزرگ نموده و به دنبال ایجاد اختلاف است.

,

حسینی بیان کرد: مردم مسلمان دو کشور دوست ایران و عراق، باید با هم افزایی به دنبال محاکمه قاتلان شهدای مظلوم فرودگاه بین المللی عراق باشند تا استکبار جهانی جسارت انجام چنین اقداماتی را نداشته باشد.

,

او تاکید کرد: امروز یکی از ترس های اصلی دشمن دوستی و همدلی عیان ایران و عراق است که می‌تواند به عنوان رمز پیروزی مسلمانان بر استکبار جهانی به ویژه آمریکای خونخوار و اسرائیل گرگ صفت باشد. اما راهپیمایی های عظیم اربعین و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در ایران و عراق به عنوان روز خوف برای دشمن است.

,

وی گفت: امید است روزی برسد که اتحاد این دو ملت اسرائیل غاصب و آمریکا، از صفحه روزگار محو شود و اتحاد ملت‌های مسلمان بیش از پیش افزایش یابد.

,

شهادت حاج قاسم چهره آمریکا را آشکار کرد

, شهادت حاج قاسم چهره آمریکا را آشکار کرد, شهادت حاج قاسم چهره آمریکا را آشکار کرد,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی اظهارکرد: شهادت حاج قاسم، یکی از محدود عملیات هایی است که آمریکا به طور مستقیم ، خودش مسئولیت ترور این شخصیت بزرگ بین المللی را بر عهده می گیرد و مستقیماً سردار سلیمانی عزیز و شهید ابو مهدی المهندس را به شهادت می رساند.

,

حسینی ادامه داد: با این اقدام؛  چهرهای کینه توزانه خبیث در دنیا نمایان شد و به طور همزمان آمریکای خبیث از توافقی که بسیاری از حقوق حقه نظام مقدس اسلامی در آن نادیده گرفته شده را ترک می کند و چهره اصلی اش را برای دنیا نمایان می کند.

,

وی بیان کرد: بنابراین در چنین شرایطی هرگونه مذاکره مستقیم با این دولت خبیث باید پس از ارزیابی میزان اعتماد پذیر بودن آمریکا و راستی آزمایی تعهدات آن کشور باشد. هر چند مذاکره با چنین کشوری تا زمانی که دولت های آن کشور احساس کدخدایی برای ما داشته باشند، نتیجه ملموسی برای ما نخواهد داشت.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت:  بنده معتقدم که ابتدا باید جایگاه امروز آمریکا برای سران آن تشریح شود و جایگاه بین المللی ایران و منطقه‌ای آن به دولتمردان آمریکا فهمانده شود و پس از قدرت برتر و به طور متوازن گفتگو انجام شود که موضع مقام عظمای ولایت برای گفتگو با دولت خبیث آمریکا نیز به طور مشابه همین است.

,

او گفت: آمریکا در شرایط جنگ خود را در موضع بالاتر می بیند و هیچ وقت حاضر به قبول جایگاه کشورهای دیگر و پذیرش حقوق حقه آنها نیست، در چنین شرایطی لازم است هم در مذاکراتی که در عرصه بین المللی انجام می شود و هم در اجلاسیه های مهم بین المللی، از اقدامات غیر انسانی و ضد بشری آمریکا صحبت شود و افرادی که در شهادت هزاران مظلوم در اقصا نقاط دنیا به ویژه در شهادت سرداران پر افتخار ایران و عراق نقش مستقیم داشته، مجازات شوند.

,

حسینی بیان کرد: ریاست قوه  قضاییه جمهوری اسلامی ایران و معاونت امور بین‌الملل آن، وظیفه دارند با برگزاری دادگاه بین المللی و طرح این اقدام جنایتکارانه در دادگاه های بین الملللی و محاکمه عاملان شهادت این قهرمانان، از چهره کریه آمریکا و رئیس جمهور پیشین آن پرده برداری کرده و آنها را به سزای عملشان برسانند.

,

وی افزود: شهید سلیمانی ؛ امروز به عنوان یک قهرمان و افتخار جهان اسلام با مکتب سلیمانی شناخته می‌شود و در واقع بنابر گفته اندیشمندان غربی، شهید سلیمانی امروز از سردار سلیمانی دیروز برای آمریکای جنایتکار خطرناک تر است.

,

اساتید دانشگاه منش حاج قاسم را تشریح کنند

, اساتید دانشگاه منش حاج قاسم را تشریح کنند, اساتید دانشگاه منش حاج قاسم را تشریح کنند,

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی تاکید کرد: لازم است که دانشمندان و اساتید دانشگاه ها با مطالعه در جنبه های مختلف علمی، اخلاقی و سبک زندگی آن شهید بزرگ، مکتب او را برای مردم بیش از پیش تشریح کنند تا مردم و دولتمردان با الگوبرداری از مکتب آن شهید بزرگ در جهت بین‌المللی شدن نظام اسلامی کوشش بیشتری داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه دشمن از معرفی مکتب سلیمانی هراسناک است و تلاش وافری در جهت تخریب و ترور شخصیت بین‌المللی آن شهید بزرگ انجام می دهد، گفت: با این وجود مردم قهرمان ملی و بین المللی خود را فراموش نمی‌کنند و نخواهند کرد و نسل ها همواره به نیکی از شهید سلیمانی و مکتب او یاد خواهند کرد و انقلاب اسلامی در گام دوم، با موفقیت در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی الگوی جدیدی را به جهان معرفی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه