اخبار داغ

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد؛

برداشت ۲۷ هزار تن وش پنبه در خراسان شمالی/ افت قیمت خرید در آخرین چین پنبه امسال

برداشت ۲۷ هزار تن وش پنبه در خراسان شمالی/ افت قیمت خرید در آخرین چین پنبه امسال
پژمان شهابی با اعلام اینکه امسال محصول پنبه در سطح ۹ هزار هکتار از مزارع استان کشت شد، گفت: از این سطح ۲۷ هزار تن وش پنبه برداشت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پژمان شهابی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب همچنین اظهار کرد: در راستای عقد قرارداد های کشاورزی میان پنبه کاران و برخی از کارخانجات پنبه پاکنی، پنبه هایی با وش ممتاز و درجه یک در چین اول با قیمت ۲۷ هزار تومان و بیش از آن از سوی کارخانجات پنبه پاک کنی خریداری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شهابی درباره گلایه پنبه‌کاران استان مبنی بر توقف خرید برداشت آخر محصول پنبه توسط کارنجات پنبه پاکنی در استان نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه در چین آخر از برداشت محصول پنبه، پنبه ها کثیف تر برداشت شده و افت بیشتری داشته اند، به دنبال آن قیمت خرید این محصول نیز پایین آمده است.

,

وی همچنین گفت: پنبه کاران مقداری از محصول پنبه خود را نگاه داشته بودند که در آخر فصل گران تر بفروشند اما به علت افت پنبه، قیمت‌ها بالا نرفت.

,

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی یادآور شد: با وجود اطلاع رسانی های بسیار به پنبه کاران مبنی بر اینکه محصول پنبه خود را در کیسه های غیر پلاستیکی جمع آوری کنند، با این وجود، پنبه های برداشت شده در کیسه های پلاستیکی انجام شده است که این مسئله موجب شد تا روز به روز قیمت پنبه پایین آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه