اخبار داغ

سردار سلیمانی:

مبارزه ما برای نجات جوامع بشری است/ مبارزات ملت ایران در فضای مجازی روایت شود

مبارزه ما برای نجات جوامع بشری است/ مبارزات ملت ایران در فضای مجازی روایت شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مبارزه ما برای نجات جوامع بشری است و این جریان مقدس همانگونه که پیروزی های ان ادامه خواهد داشت و راویان آن را روایتگری خواهند کرد در سایر موضاعات نیز باید روایت های صریح و صادقانه و ناب را در کانون توجه قرار دهیم و با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها در این باره کار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب دفاع مقدس و مقاومت که با عنوان «راویان مقاومت و مکتب سلیمانی» برگزار شد؛ با اشاره شیوع ویروس کرونا و بهبود شرایط کشور در کاهش ابتلا و فوت افراد گفت: امیدواریم شاهد پیک های بعدی کرونا نباشیم تا شاهد اجرای برنامه های تبیینی انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرونا, کرونا,

وی با اشاره به اینکه روایت دفاع مقدس و جبهه مقاومت حایز اهمیت است، افزود: در گذشته به دلایل متعددی که نمی شود از آن گذشت خسارت‌های جبران ناپذیری را ملت ما متحمل شد.

,

وی افزود: ۳۹ سال قبل از دفاع مقدس و در شهریور ۱۳۲۰ کشور ما از شمال و جنوب اشغال شد. روس ها از شمال و انگلیس ها از جنوب زمین های ما را اشغال کردند. حافظه تاریخی ما این موضوع را فراموش نمی کند.

,

سلیمانی ادامه داد: رضاخان زمانی که سردار سپاه بود قیام های ازادیخوانه را سرکوب و در دوره دیگری انگلیس ها آمدند و برای کشور ما شاه تعیین کردند و این برای اولین بار بود که چنین اتفاقی رخ داد.

,

وی گفت: رضاخان بارها به شمال و جنوب ایران حمله و عشایر را نابود کردو سران آنان را به قتل رساند.

,

وی ادامه داد: وقتی انگلیس ها به ایران حمله کردند سه سرباز در شمال کشور به دستور علما مقاومت کردند و سه روز روس ها را زمین گیر کردند. اگر ارتش۱۰۰ هزار نفری سازماندهی می شد به این راحتی اشغال نمی شدیم ولی آن ارتش برای سرکوب ملت ایران بود.

, ادامه, راحتی اشغال ,

سردار سلیمانی در ادامه به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در کنار روایت اتفاقات دوران دوران دفاع مقدس باید به روایت مکتب شهید سلیمانی هم توجه شود تا دشمنان واقعی بشریت و تروریست ها واقعیت را به شکل دیگری جهت ندهند.

,

وی افزود: ما در این حوزه غفلت کردیم و به خوبی کار نکردیم.

,

سلیمانی ادامه داد: مبارزه ما برای نجات جوامع بشری است و این جریان مقدس همانگونه که پیروزی های آن ادامه خواهد داشت و راویان آن را روایتگری خواهند کرد در سایر موضوعات نیز باید روایت های صریح و صادقانه و ناب را در کانون توجه قرار دهیم و با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها در این باره کار کنیم.

, موضوعات,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه