اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توانیر:

برق همه مناطق سیل زده وصل شد/خسارت ۱۰۰ میلیاردی‌ سیل به شبکه برق‌

برق همه مناطق سیل زده وصل شد/خسارت ۱۰۰ میلیاردی‌ سیل به شبکه برق‌
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس برآوردها سیل اخیر جنوب و جنوب شرق کشور نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش کردی ضمن بیان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کشور اظهار داشت: به دنبال بارش باران و وضعیت جوی و طوفان در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان، در مناطق روستایی دچار قطعی‌هایی شدیم که با تلاش همکاران صنعت برق هم اکنون این خاموشی ها برطرف شده و شبکه برق منطقه نیز در حال بازسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه طوفان در ابتدای روز در منطقه سیستان و بلوچستان زمینه قطع برق در ۳۰۰ روستا را فراهم کرد، گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران این عدد به صفر رسیده است و همه روستاها برق‌دار شده‌اند و در حال حاضر برق مناطق سیل زده به صورت کامل برقرار است.
,
 
,
وی ادامه داد: در هنگام سیل در نقاطی که احتمال بروز حادثه برای هموطنان وجود داشت با نظارت کامل برق نقاط محلی قطع شده بود که با تمام توان قطع اتصالات شبکه و خطوط  رفع شد.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: در جنوب استان کرمان‌ ۱۶ روستا در زمان بروز سیل بی برق شده بود که با تلاش گسترده و شبانه روزی همکاران برق همه این روستا ها به شبکه سراسری برق متصل شد.
,
 
,
وی ادامه داد: در استان هرمزگان نیز ۱۰۰ روستا در اطراف بندرعباس بی‌برق شده بودند که در حال حاضر همه اسن روستا‌ها برقردار شده‌اند.
,
 
,
کردی در بیان آمار مرتبط با حجم خسارات سیل به زیرساخت جنوب و جنوب شرق کشور گفت: براساس برآوردها، سیل اخیر نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه