اخبار داغ

اجرای ۸ نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر در آخرین روز جشنواره «سردار آسمانی»

اجرای ۸ نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر در آخرین روز جشنواره «سردار آسمانی»
امروز سومین روز از اجرای آثار نمایشی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در شهر کرمان است که در این روز ۸ نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر در نقاط مختلف شهر کرمان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» از روز جمعه هفدهم دی ماه از محل بیت الزهرا سلام الله علیها آغاز و تا بیست و یکم دی ماه در کرمان ادامه دارد. این جشنواره در سه بخش تئاتر خیابانی، رادیو تئاتر و نمایش نامه نویسی برگزار شد. که گروه های متعدد تئاتر خیابانی در شهر کرمان در محل میدان گنجعلیخان، برج اول و گلزار شهدای کرمان به اجرای برنامه پرداختند.

اهم برنامه سومین همزمان با برگزاری سومین و آخرین روز از اجرای آثار نمایشی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در روز دوشنبه بیستم دی‌ماه، 8 نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و رادیوتئاتر اجرا می‌شوند.

در بخش تئاترخیابانی سومین روز حشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، نمایش‌های «فصل گل‌های ‌محمدی» به نویسندگی و کارگردانی محسن قائمی از بردسیر ساعت 10، «با تقدیم احترام» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حشمت زارعی و محمد مصباح‌زاده از اراک ساعت 11، «ننه هرمز» به نویسندگی حبیب‌الله ناصری و کارگردانی مشترک حبیب‌الله ناصری و باقر رمضان‌زاده از میناب ساعت 12، «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام ساعت 15 و نمایش «سپهبد» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان ساعت 16 در میدان گنجعلی‌خان (داوری) پذیرای مخاطبان خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,

, ,

گلزار شهدای شهر کرمان در سومین روز از جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در ساعت 10 میزبان نمایش «سپهبد» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، ساعت 11 میزبان نمایش «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام و ساعت 12 میزبان نمایش «سرگذشت» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا غیاث از کرمان خواهد بود.

,

نمایش خیابانی «فصل گل‌های محمدی» به نویسندگی و کارگردانی محسن قائمی از بردسیر در ساعت 12 روز بیستم دی‌ماه هم‌زمان با سومین روز از جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در مسجد جامع کرمان به استقبال مخاطبان هنر نمایش خواهد رفت.

همچنین منطقه برج اول شهر کرمان در سومین و آخرین روز جشنواره تئاتر سردار آسمانی از دو نمایش «با تقدیم احترام» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حشمت زارعی و محمد مصباح‌زاده از اراک و «ننه هرمز» به نویسندگی حبیب‌الله ناصری و کارگردانی مشترک حبیب‌الله ناصری و باقر رمضان‌زاده از میناب به‌ترتیب در ساعت‌های 19 و 20 میزبانی خواهد کرد.

,
,
,



آخرین روزِ سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش رادیوتئاتر پذیرای دو نمایش رادیویی «زخم گشوده جهان» به نویسندگی مجید دین‌دار و کارگردانی زهرا اسماعیلی از شهرکرد و نمایش «ساندی» به نویسندگی منصوره عسگری و کارگردانی هانیه پیرامی از بیرجند خواهد بود.

گفتنی است سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، 17 تا 21 دی ماه 1400 به دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار می‌شود.
 
 انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه