اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

شهید سلیمانی موفقیت‌های بسیاری برای تأمین منافع ایران اسلامی کسب کرد/ ادعای آمریکا در خصوص مقابله با تروریست دروغین است

شهید سلیمانی موفقیت‌های بسیاری برای تأمین منافع ایران اسلامی کسب کرد/ ادعای آمریکا در خصوص مقابله با تروریست دروغین است
سید جعفر قنادباشی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی موفقیت های بسیاری برای تأمین منافع ایران اسلامی داشت، گفت: ایشان در تربیت فرزندان خود، در اهمیت دادن به فرهنگ ایرانی و احترام گذاشتن به آداب و رسوم مذهبی الگو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه غربی ها در موضوع شهادت سپهبد شهید سلیمانی دچار اشتباه بسیار بزرگ شدند و واکنش ها نسبت به این اقدام سالیان متمادی متوجه قدرت های استعماری خواهد بود، گفت: شهادت حاج قاسم، ابومهدی المهندس و همراهان آنها که مهمان عراقی ها بودند، به طور شگفت انگیزی به نفع مقاومت تمام شد و این مسئله موجب شد تا نیروهای تازه ای به عرصه مقابله با سیاست های خصمانه آمریکایی و صهیونیستی وارد شوند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی موجب شد که تمامی صحنه های جنگ ایران و عراق، خون های ریخته شده در جنگ تحمیلی و غیره در عرصه افکار عمومی قرار گیرند و تلاش های مجاهدانه ای برای از بین بردن داعش، یادآوری شود.

وی ابراز کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که تمامی شعارهای آمریکایی ها که مدعی مقابله با تروریست هستند، ادعای نادرست و دروغی است.

قنادباشی بیان کرد: با به شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها، جهان اسلام در صدد انتقام برآمدند تا انتقام سختی را از آمریکا و رژیم صهیونیستی بگیرند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب است به این معنی که شخصیت او تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی شود، عنوان کرد: مبارزه او با دشمن در عرصه نظامی الگو بود و همچنین رفتار شخصی ایشان، مطالعه کردن، رفتار با خانواده و برخورد شهید سلیمانی در عرصه های دیگر نیز برای ما الگو است.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی موفقیت های بسیاری برای تأمین منافع ایران اسلامی داشت، ابراز کرد: ایشان در تربیت فرزندان خود، در اهمیت دادن به فرهنگ ایرانی و احترام گذاشتن به آداب و رسوم مذهبی الگو است.

قنادباشی خاطر نشان کرد: از زمانی که گفته شده است که شهید سلیمانی یک مکتب است این مهم تبلیغ نیست، یک واقعیت است که همه ما به آن نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه