اخبار داغ

با اقدامات سربازان گمنام امام زمان صورت گرفت؛

انهدام باند زمین‌خواری و جعل اسناد توسط وزارت اطلاعات

انهدام باند زمین‌خواری و جعل اسناد توسط وزارت اطلاعات
با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از بزرگترین باندهای حرفه‌ای زمین‌خواری و جعل اسناد به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد تومان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، یکی از بزرگترین باندهای حرفه‌ای زمین‌خواری که مبادرت به جعل اسناد، کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان می‌کرد، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این باند با تمرکز بر مناطق مرغوب استان تهران نظیر شمیران، کن، لویزان، سعادت‌آباد، ازگل، قلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی پلاک‌های ثبتی در استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان و البرز با اقدامات متقلبانه، تعداد زیادی از قطعات اراضی ذکر شده را تصاحب کرده بودند.

, باند, ثبتی,

این شبکه متشکل از تعدادی از دلالان و جاعلین حوزه زمین بوده که با همکاری بعضی از بازنشستگان ثبت اسناد و یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی، طی یک فرآیند پیچیده، اقدام به شناسایی اراضی بدون صاحب، املاک اشخاص خارج نشین و اراضی عمومی در اقصی نقاط کشور کرده و با جعل اسناد مربوط به این اراضی به نام تعدادی از افراد فریب خورده و اخذ وکالت فروش از آن‌ها، موفق به اخذ سند رسمی برای این اراضی شدند.

, متشکل از, تعدادی, جاعلین, تعدادی, اراضی,

با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) به این پرونده، از انتقال مالکیت اراضی به مساحت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع و ارزش تقریبی ۳۰۰۰ میلیارد تومان جلوگیری و ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند مذکور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

, عج, متر مربع, ۳۰۰۰,

وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و دست‌اندازی به اراضی عمومی و اموال خصوصی شهروندان، حراست از حقوق عامه را تکلیف قانونی خود دانسته و با تجاوزگران به بیت‌المال و حقوق شهروندان برخورد می‌نماید.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه