اخبار داغ

کارشناس رسانه:

انتقام مجازی حاج قاسم با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات میسر می‌شود

انتقام مجازی حاج قاسم با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات میسر می‌شود
حجت الاسلام مجتبی شیخی گفت: حال که سالگرد زدن عین الاسد است، کاش بتوانیم عین الاسد مجازی را نیز بزنیم و یوم الله دیگری را بسازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بعد از اقدام ترامپ در ترور فیزیکی حاج قاسم و حمله سپاه به عین الاسد، امام خامنه ای آن را تنها یک سیلی دانستند و انتقام اصلی را خروج آمریکا از منطقه اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام مجتبی شیخی ادامه داد: حال شاهد انتقام ترور مجازی حاج قاسم و حذف تصاویر و مطالب سردار بزرگ اسلام در فضای مجازی هستیم.
,
وی افزود: انتقام این ترور طبق بیانات رهبری، در مرحله اول سلب سلطه دشمن از فضای مجازی و بیرون راندن او از منطقه مجازی کشور و به عبارتی دیگر استقلال در دنیای آنلاین است.
,
این کارشناس تصریح کرد: انتقام آن، قوت یافتن کشور در فضای مجازی است. ما  باید خود مدیریت این شبکه ها و سرویس ها را در اختیار بگیریم.
,
حجت الاسلام شیخی گفت: باید در تراز اول قدرت های بزرگ سایبری دنیا قرار گیریم و به فناوری های برتر در این زمینه دست یابیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم تا دشمن نتواند هر کاری می خواهد انجام دهد.
,
وی ادامه داد: انتقام واقعی ترور حاج قاسم در فضای مجازی خودکفایی در دنیای آنلاین و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.
,
این کارشناس افزود: کشور ما زودتر از سایر کشورها به فکر تاسیس شبکه ملی اطلاعات افتاد و در حد حرف باقی ماند اما کشورهای دیگر دیرتر به فکر راه اندازی این شبکه افتادند و اکنون به این فناوری دست پیدا کرده اند.
,
حجت الاسلام شیخی بیان کرد: ترور مجازی سردار دلها این عزم را باید در بین مسئولین ایجاد کند که در سومین سالگرد با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، همینه دشمن را در فضای آنلاین نابود کنیم.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حال که سالگرد زدن عین الاسد است، کاش بتوانیم عین الاسد مجازی را نیز بزنیم و یوم الله دیگری را بسازیم.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه