اخبار داغ

بازیکن پرسپولیس پیشنهاد مدیریت ورزش و جوانان استان البرز را تکذیب کرد/ بهنام ابوالقاسم‌پور: شو رسانه‌های محلی صحت ندارد

بازیکن پرسپولیس پیشنهاد مدیریت ورزش و جوانان استان البرز را تکذیب کرد/ بهنام ابوالقاسم‌پور: شو رسانه‌های محلی صحت ندارد
بهنام ابوالقاسم‌پور گفت: درباره مدیریت ورزش و جوانان استان البرز با کسی صحبت نکرده‌ام و در رابطه با این پست به من پیشنهادی ارائه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، از روز گذشته اخباری مبنی بر انتخاب بهنام ابوالقاسم‌پور به‌عنوان گزینه مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز مطرح بوده و در رسانه‌های استان نیز بازتاب‌های فراوانی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بر اساس اعلام برخی سایت‌ها بهنام ابوالقاسم‌پور، کارمند شهرداری تهران و بازیکن سابق تیم های سایپا، پاس و پرسپولیس به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.
,
خبرنگار شبکه خبری تیتریک به سراغ بازیکن اسبق پرسپولیس رفت تا اصل ماجرا را از وی جویا شود، بهنام ابوالقاسم پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: شب گذشته این موضوع در فضای مجازی مطرح شده بود.
,
وی افزود: من درباره مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با کسی صحبت نکرده ام و کسی هم در رابطه با این پست به من پیشنهادی ارائه نکرده است.
,
بهنام ابوالقاسم پور که سابق بازی در تیم ملی فوتبال را هم دارد، در خاتمه خاطرنشان داشت: خبر مذکور تنها یک شو رسانه ای برای تخریب است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه