اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهبهان مطرح کرد؛

جزئیات کامل تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان به رامهرمز

جزئیات کامل تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان به رامهرمز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهبهان از تصادف زنجیره ای ۳۴ خودرو سنگین و سواری، به دلیل عدم رعایت سرعت در مه گرفتگی در محور بهبهان به رامهرمز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان احدی در گفت‌وگو صبح زاگرس با اظهار نگرانی از این وضعیت پیش آمده و با عرض تسلیت به خانواده‌های عزا دار این حادثه، گفت: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای و برخورد ۳۴ دستگاه سنگین و سورای در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهبهان گزارش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بهبهان ابراز داشت: در اولین دقایق وضعیت را بررسی و دستورات لازم جهت آماده باش کلیه امکانات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بالگرد فوریت‌های پزشکی داده شد.

,

احدی در ادامه افزود: در این تصادف که صبح امروز حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه گزارش شده 40 نفر مجروح و 4 نفر کشته و 2 نفر حال‌شان وخیم گزارش شده است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در رابطه با امدادرسانی به مصدومان این سانحه گفت: مصدومان از طریق ۹ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان، به بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان اعزام، همچنین نیروهای اورژانس کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تصادف رسیدند و خدمات امداد و نجات و درمان را انجام دادند.

,

احدی تاکید کرد: بعد از اقدامات اولیه به کلیه پایگاههای اورژانس شهرستان بهبهان و شهرستان‌های همجوار دستور آماده‌باش داده شد و هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهرستان جهت پذیرش سریع و فوری مصدومین بعمل آمد.

,

احدی در پایان تصریح کرد: اقدام سریع و به‌موقع امداد پزشکی باعث شد تا از شدت جراحات و مصدومیت مجروحین جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه