اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

سلاح تبلیغات اثربخش‌تر از سلاح‌های جنگی است

سلاح تبلیغات اثربخش‌تر از سلاح‌های جنگی است
رضایی در دیدار رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سلاح تبلیغات اثربخش تر از سلاح‌های جنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" رضا رضایی با تاکید بر اهمیت کار اطلاع‌رسانی و روابط عمومی گفت: صداقت در نشر اطلاعات و اخبار آموزش و پرورش استان یک ضرورت است، نه بزرگ نمایی و نه سیاه نمایی در تبیین عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان پسندیده نیست.

وی کار کارشناسان روابط عمومی را خطیر و حساس دانست و اظهار داشت: باید همه با تعامل و همدلی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت گام برداریم، حفظ احترام و کرامت مردم، ارباب رجوع و فرهنگیان مورد تاکید است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان هم در این دیدار به ظرافت ها و حساسیت های امر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع و بازتاب گسترده عملکرد آموزش و پرورش استان بوده که امیدواریم اثربخش بوده باشد.

مهران باهری اظهار داشت: ارتباطات، ابزاری راهبردی برای نیل به اهداف سازمانی و رسیدن به چشم اندازی مطلوب است و در این راستا یکی از کامل ترین و موثرترین شیوه های تبادل ارتباطات، اقدامات متخصصان روابط عمومی در اطلاع رسانی مطلوب است.

وی گفت: شناخت و شفاف سازی افکار عمومی در شرایط خاص و حساس، ارتباط موثر با صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگاران از مهمترین وظایف روابط عمومی است که تعامل با اصحاب رسانه همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش داشته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز "راه آرمان" ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه