اخبار داغ

با انتصاب معتمدی به‌عنوان معاون عمرانی استاندار قم؛

برکناری مرد شماره یک پروژه‌های عمرانی / آیا گره کور پروژه‌های شهری قم باز می‌شود؟

برکناری مرد شماره یک پروژه‌های عمرانی / آیا گره کور پروژه‌های شهری قم باز می‌شود؟
با حکم شاهچراغی به معتمدی بالاخره بهشتی از معاونت عمرانی استاندار ی قم برکنار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فوری هماهنگی و ارتباط بین مدیران شهری با مدیران استان قم در طی چند سال اخیر همواره خبرساز شده و در برخی از زمان‌ها شاهد مصاحبه‌های تندوتیز از سوی برخی از اعضای شورا و معاونان شهرداری بودیم که دامنه اختلافات را به رسانه‌ها نیز باز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فوری ,

شاید مصداق بارز و مشخص این اختلاف را در پروژه شهید کیوانفر مشاهده کرد، جایی که حتی رأی و نظر استاندار سابق هم چاره‌ساز نشد به‌طوری‌که پروژه شهید کیوانفر که یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌های شهری در منطقه 3 شهرداری بود با وجود طی‌کردن مراحل قانونی در ایستگاه معاونت عمرانی استانداری قم برای همیشه متوقف شد.

,

به‌هرحال مخالفت‌هایی که از سوی معاونت عمرانی استانداری قم صورت گرفت موجب شد که این پروژه علی‌رغم تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر قم به سرانجام نرسد هرچند که شهردار قم نیز آنچنان اصراری بر اجرای پروژه نکرد.

,

حال با برکناری بهشتی معاون عمرانی استاندار  و انتخاب معتمدی - از مدیران اصفهانی که با آقای سقائیان نژاد وارد قم شد - این انتظار می‌رود که گره کور پروژه‌های شهری مانند پروژه شهید کیوانفر باز شود و علاوه بر این ارتباط و هماهنگی خوبی بین مدیران استان با مدیران شهری برقرار شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه