اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در خلیل آباد/ مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه سپاه برگزار شد

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در خلیل آباد/ مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه سپاه برگزار شد
فتوحی گفت: مرحله دهم رزمانیش کمک مومنانه سپاه در شهرستان خلیل آباد با توزیع ۵۲۰ بسته معیشتی همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از همان آغاز شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج برای کمک و توزیع بسته های معیشتی وارد میدان شده است و امروز همزمان با ایام الله دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مرحله دهم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرحله بیش از 520 بسته معیشتی به نیت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و همرزمان شهیدش توسط بسیجیان عزیز و خیرین محترم تهیه شده که ان شاالله به دست اقشار آسیب پذیر خواهد رسید.

,

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با بیان اینکه این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، مرغ گرم و... است که ارزش هر یک از بسته‌ها 400 هزار تومان برآورد می‌شود، تصریح کرد: چندین هزار بسته معیشتی  از ابتدای سال در خلیل آباد توزیع شده و امروز نیز دهمین مرحله این بسته‌ها را با رعایت شأن و شخصیت خانواده‌های نیازمند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

,

وی همچنین با قدردانی از خیران، بسیج سازندگی و عوامل جمع‌آوری و توزیع‌کننده این بسته‌های معیشتی، اذعان کرد: مشارکت همگانی در زمینه حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان بسیار موثر بوده است. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه