اخبار داغ

ماجرای صدورِ مجوز یک بیمارستان؛

کش و قوس بر سرِ بیمارستان خیریه سهند از نگاهی دیگر

کش و قوس بر سرِ بیمارستان خیریه سهند از نگاهی دیگر
کش و قوس بر سرِ صدور مجوز بیمارستان سهند ادامه دارد و در همین راستا چندین سند رسمی‌ در این خصوص منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چند روز گذشته پایگاه خبری آناج گزارشی درباره روند کُندِ صدور مجوز برای ساخت بیمارستان سهند توسط خیرین منتشر کرد. حالا اسنادی به دست تحریریه آناج رسیده که ادعاهای سرمایه گذارِ این بیمارستان را مورد خدشه قرار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ابتدای این گزارش زاهدی سرمایه گذار بیمارستان شهر سهند عنوان کرده بود که منابع لازم جهت ساخت این بیمارستان توسط شرکت آذر فدک تامین خواهد شد، موضوعی که علوم پزشکی تبریز در آن تردید ایجاد کرده و در نامه‌ای به شرکت عمران شهر سهند اعلام کرده که آدرسی از این شرکت وجود ندارد.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

در ادامه این کش و قوس ابهاماتی در خصوص زمین این بیمارستان به وجود آمده که دانشگاه علوم پزشکی دست به استعلام حقوقی در خصوص این زمین زده است، ظاهرا این زمین به نام مالک نبوده و به صورت پیش قرارداد واگذاری زمین بوده است و این سوال برای علوم پزشکی به وجود آمده که آیا در چنین وضعیتی می‌توان مجوز بیمارستان را صادر کرد یاخیر؟

,

در ادامه مدیر حقوقی دانشگاه تبریز هم با ردِ پیش قرارداد زمین به عنوان سند رسمی‌اعلام کرده که با توجه به عدم وجود سند مالکیت زمین نمی‌توان اجاره نامه تنظیم کرد و باید مدیرعامل شرکت آذرفدک به همراه رئیس هیئت مدیره اقدام به تنظیم قرارداد کنند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

آخرین سندی که به دست پایگاه خبری آناج رسیده نامه مدیر نظارت اعتبار بخشی و صدور پروانه امور درمان به مدیرحقوقی علوم پزشکی تبریز است که خواستار ارائه متن تعهدنامه رسمی‌مبنی بر ارائه سند مالکیتی در مدت مقرر بوده است.

,

 

,

, ,
 
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه