اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر:

۱۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان کاشمر توزیع می‌شود

۱۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان کاشمر توزیع می‌شود
یعقوبیان از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در کاشمر خبر داد و گفت: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان است که به همت سپاه شهرستان و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) تهیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابوالفضل یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر، ظهر امروز در مراسم اجرای رزمایش کمک های مومنانه که در سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شیوع کرونا مشکلاتی را برای جامعه به خصوص اقشار ضعیف به وجود آورد و مجموعه سپاه، حوزه های مقاومت، پایگاه های مقاومت و بسیجیان شهرستان کاشمر از ابتدا نیز به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ۵ مرحله از ابتدای سال جاری با توزیع حدود ۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان کاشمر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ششمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه بصیرت، ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشمر برگزار شد.

,

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه در این مرحله ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان و آسیب دیدگان از کرونا که توسط کمیته امداد، بهزیستی و بسیجیان شناسایی شده اند، توزیع می شود، تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان است که به همت سپاه شهرستان و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) تهیه شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ۶ قلم کالا در این بسته های معیشتی قرار دارند، اذعان کرد: برنج، حبوبات و مرغ نیز اقلام این بسته های معیشتی را تشکیل می دهد و یک مرحله دیگر هم تا دهه فجر شامل هزار بسته معیشتی در شهرستان کاشمر توزیع خواهد شد.

,

یعقوبیان با اشاره به لزوم تداوم کمک‌رسانی به نیازمندان، آسیب‌دیدگان از کرونا و محرومین شهرستان خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان تا پایان شیوع ویروس کرونا در کاشمر ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه