اخبار داغ

مخبر:

اقتصاد دریا محور یکی از ضرورت‌های امروز کشور است

اقتصاد دریا محور یکی از ضرورت‌های امروز کشور است
معاون اول رییس جمهور گفت: اقتصاد دریا محور یکی از ضرورت‌های امروز کشور است که با اتکا به آن می‌توانیم رشد و توسعه را برای مردم و به ویژه ساکنین مناطق ساحلی به ارمغان آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در دیدار با تعدادی از نخبگان و جوانان صاحب طرح و ایده، گزارش‌های ارائه شده در جلسه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده در جلسه باید به برنامه‌های عملیاتی با جدول زمان‌بندی تبدیل شود تا با اجرای اینگونه طرح‌ها شاهد توسعه کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به یکی از طرح‌های ارائه شده در جلسه درباره توسعه سواحل مکران، تصریح کرد: اقتصاد دریا محور یکی از ضرورت‌های امروز کشور است که با اتکا به آن می‌توانیم رشد و توسعه را برای مردم کشور و به ویژه ساکنین مناطق ساحلی به ارمغان آوریم.

,

معاون اول رییس جمهور اقتصاد دریا محور و اقتصاد دیجیتال را از مهمترین محورهای توسعه در جهان امروز برشمرد و گفت: باید این دو محور مهم را در اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها مدنظر قرار دهیم چرا که با پرداختن به این دو موضوع مهم زمینه رشد و توسعه کشور مهیا خواهد شد.

,

وی افزود: اگرچه در برخی از صنایع کمی عقب هستیم اما به دلیل وجود نیروی انسانی تحصیل کرده و نخبگان کشور، در زمینه اقتصاد دیجیتال پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده، چرا که در این بخش به دانش و ذهن جوانان و نخبگان کشور متکی هستیم.

,

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به یکی دیگر از گزارش‌های مطرح شده در جلسه در مورد توسعه ریلی کشور، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های نجات اقتصاد کشور توسعه ریلی است و اگر بتوانیم اهداف تعیین شده برای توسعه شبکه ریلی کشور را محقق کنیم، تحولی اساسی در پیشرفت کشور حاصل خواهد شد.

,

در این جلسه که جمعی از جوانان و نخبگان حضور داشتند، گزارشی از طرح‌های توسعه مکران و سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، انرژی و آب ارائه شد و ضرورت‌ها و الزامات اجرای این طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه