اخبار داغ

از مارالان تا قیخ متیر با دل‌های بزرگ؛

دیوار مهربانی با طعم میوه

دیوار مهربانی با طعم میوه
با تدبیر اکبر آقا میوه‌فروش و کمک دل‌های بزرگ در دیوار مهربانی، مشکلات کوچک مردم حاشیه‌نشین برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، پویش «دیوار مهربانی» رفته رفته به یک سنت تبدیل شده و هر جا بوده با استقبال زیادی مواجه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

جملات ساده ای که این روزها بر بسیاری از دیوارهای مهربانی نقش بسته، و دل ها را به اینکه هنوز توجه به نیازمندان به دور از هرگونه ریا و فرمایشی بودن وجود دارد، روشن کرده است.

,

 یکی از این دیوارهای مهربانی در مغازه میوه فروشی آقای «اکبر شیخ ساران» در منطقه شهرک شهید تجلایی (آخر مارالان) تبریز است که توجه ما را به خود جلب کرد.

,

, ,

از اکبرآقا صاحب مغازه میوه فروشی گلچین علت نصب این دیوار مهربانی را جویا می شوم. چنین پاسخ می دهد: با کمک مشتری ها و دوستان این دیوار مهربانی را دایر کرده ایم. دو سه سال قبل چند تن از مشتریان به صورت اتفاقی با دادن مبالغی به نیازمندان کمک کردند و آن مبالغ را به دیوار زدم؛ بعدا توجه همه را به خود جلب کرد و نام آن را دیوار مهربانی گذاشتیم.

,

وی می افزاید: به کمک خدا و لطف همسایگان و دوستان این کار خوب جا افتاده است. برخی پول نقدی می چسبانند و برخی کارت می کشند و رسید آن را به دیوار نصب می کنند.

,

او در مورد محل هزینه این مبالغ اهدایی مشتریان می گوید: با این دیوار مهربانی کمک های خوبی به نیازمندان شده است. بعضا پول جمع شده را به بنگاه های املاک مورد اعتماد می دهیم تا در مناطق حاشیه شهر اجاره بهای مستاجران نیازمند را پرداخت کنند.

,

این فروشنده خوش قلب ادامه می دهد: همچنین به شماره کارت نیازمندان شناسایی شده هر هفته یا هر ماه مبلغی واریز می کنیم و یا در هزینه های دارویی عده ای کمک می کنیم. 

,

او تاکید می کند: با کمک دل های بزرگ در این دیوار مهربانی، مشکلات کوچک مردم را برطرف می کنیم.

,

, ,

کمک های اکبرآقا از این دیوار مهربانی تنها به محله مارالان محدود نمی شود و به گفته او حتی به افرادی در محله ۴۲ متری و دیگر مناطق کم برخوردار نیز کمک شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه