اخبار داغ

هتریک مسی‌ها در جمع برترین‌های جهان/

آقاپور نامزد بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد

آقاپور نامزد بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد
ملی‌پوش ارومیه‌ای تیم مس سونگون بار دیگر نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال فوتسال جهان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، با اعلام سایت «فوتسال پلنت»، سالار آقاپور، ستاره ملی‌پوش و ارومیه‌ای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در جمع ۱۰ کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این سایت معتبر و بین‌المللی در پایان هر سال میلادی اقدام به انتخاب برترین‌های فوتسال جهان می‌کند که در بخش بازیکنان زیر ۲۳ سال نام سالار آقاپور از باشگاه مس سونگون ورزقان به چشم می‌خورد.

,

نکته جالب توجه اینکه، سالار آقاپور درحالی کاندیدای کسب این عنوان شده است که با تصمیم انتقادبرانگیز کادرفنی تیم ملی فوتسال در آخرین روزهای اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی از فهرست ملی‌پوشان خط خورد و حضور در بزرگترین تورنمنت فوتسال جهان را از دست داد.

,

این بازیکن که در سال ۲۰۱۹ هم نامزد بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شده بود، در سال گذشته میلادی در ترکیب مس سونگون بسیار خوش درخشید و نقش پررنگی در چهارمین قهرمانی متوالی لاله‌های نارنجی آذربایجان در لیگ برتر فوتسال کشورمان داشت.

,

اسامی‌نامزدهای اعلام شده برای دریافت جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال فوتسال جهان به شرح زیر است:

,

سالار آقاپور (ایران)، آنتونیو پرز (اسپانیا)، ارنستو کلادینیو (برزیل)، گریخانوف (روسیه)، مارکوس فریرا (آرژانتین)، میگل ملاندو (اسپانیا)، محمد عثمان موسی (تایلند)، پدرینیو (برزیل)، آنتون شوکولوف (روسیه) و زیکی (پرتغال).

,

گفتنی است؛ از نگاه این سایت معتبر، علیرضا صمیمی‌و باشگاه مس سونگون ورزقان نیز به ترتیب کاندیدای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان و باشگاه سال فوتسال جهان شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه