اخبار داغ

نماینده ورزقان در مجلس خبر داد:

واگذاری تراکتور فردا عملی می‌شود/ تبعیضی بین تیم‌های آذربایجان وجود ندارد

واگذاری تراکتور فردا عملی می‌شود/ تبعیضی بین تیم‌های آذربایجان وجود ندارد
نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی‌اعلام کرد، پروسه انتقال امتیاز تیم تراکتور به شرکت مس فردا در مجمع فوق‌العاده این شرکت عملی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اللهوردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین وضعیت انتقال مالکیت باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی به مس سونگون و حاشیه‌هایی که پیرامون این انتقال وجود داشته است، اظهار داشت: روند اداری انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به مجتمع مس سونگون در جریان است و به هیچ عنوان اخبار منتفی شدن صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: فردا (سه‌شنبه) مجمع فوق‌العاده شرکت ملی مس ایران در این‌خصوص برگزار و ان‌شاءالله با تصویب در این مجمع، انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به مس سونگون عملی خواهد شد. من از هواداران عزیز تراکتور می‌خواهم نگران پنجره نقل‌و‌انتقالاتی نباشند چراکه در این باره مشکلی بوجود نخواهد آمد و با برآورد هزینه‌ای که انجام گرفته است، تیم تراکتور تقویت خواهد شد.

,

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی‌با بیان اینکه عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از موضوع انتقال مالکیت باشگاه تراکتور هستند، به انتقاد از عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی پرداخته و گفت: متاسفانه صداوسیمای مرکز استان در مطالبه‌گری و بسترسازی برای حل مشکلات ضعیف عمل می‌کند و اسیر جوسازی معدود افراد شده است. قطعا اجازه بهره‌برداری‌های سیاسی را به هیچ‌کس نخواهیم داد. ما صادقانه به دنبال احقاق حقوق مردم آذربایجان و درصدد حل مشکلات تیم بزرگ تراکتور هستیم.

,

«تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی برند فوتبال آذربایجان هستند» دهقانی ضمن اشاره به این عبارت اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تا هر دو تیم به شرکت مس واگذار شوند؛ بنابراین، عده‌ای به دنبال جوسازی و تفرقه‌افکنی نباشند. آقای وزیر دستور انتقال مالکیت دو تیم به شرکت مس را داده و بهتر است کسانی که در فکر تخریب بنده هستند، شجاعت داشته و پاسخگو باشند. به نظرم، افرادی که صحبت‌های بنده را تحریف و با اینگونه اقدامات سعی در ایجاد دعوای خانوادگی دارند، خائن به مردم آذربایجان هستند.

,

وی تأکید کرد: هیچ تبعیضی بین دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی وجود ندارد منتها در شرایط فعلی وضعیت تراکتور کمی‌خطرناک‌تر از ماشین‌سازی است. البته هنوز نشستی با مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی برگزار نشده و ما پیگیر این موضوع هستیم تا اگر تمایل به واگذاری این باشگاه داشته باشند، هر چه سریعتر امتیاز ماشین‌سازی به مس سونگون واگذار شده و نقطه پایانی بر مشکلات این باشگاه قدیمی‌فوتبال آذربایجان باشد.

,

این نماینده مجلس در پایان ابراز داشت: از تمام مسئولان استان به خصوص استاندار محترم و سایر نمایندگان و البته از هواداران عزیز که دست به دست هم دادند تا این اتفاق مبارک رخ بدهد، تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه شاهد رشد و پویایی منطقه و تیم‌های آذربایجان باشیم. بازهم تاکید می‌کنم شخص بنده به هیچ وجه قصد سوءاستفاده از دو تیم بزرگ تراکتور و ماشین‌سازی را ندارم و نخواهم داشت. هر گونه بهره‌برداری فردی محکوم است و از آن عده که با صحبت‌های تحریک‌آمیز به دنبال جوسازی هستند می‌خواهم فضا را متشنج نکنند تا در یک فضای آرام این مهم را به سرانجام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه