اخبار داغ

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

هیچ تغییری در مرزهای بین استانی صورت نخواهد گرفت

هیچ تغییری در مرزهای بین استانی صورت نخواهد گرفت
احمد وحیدی خبر الحاق بخشی از منطقه سومار به استان ایلام را تکذیب کرد و گفت: هیچ تغییری در مرزهای بین استانی صورت نخواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، احمد وحیدی امروز دوشنبه پس از پایان مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران یکی از اقدامات مورد تاکید وزارت کشور را فعال کردن بیش از پیش مرزهای این استان عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه های مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بازارچه های مرزی استان کرمانشاه طراحی می شود که امیدواریم این کار با جدیت دنبال شود.

وزیر کشور افزود: نتیجه تقویت این مرزها باید در بهبود معیشت و زندگی مرز نشینان ملموس شود و مردم این مناطق بتوانند از این ظرفیت منتفع شوند و این همان چیزی است که مورد تاکید ما است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار اخباری در خصوص الحاق بخشی از منطقه سومار به استان ایلام این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت: هیچ تغییری در مرزهای بین استانی صورت نخواهد گرفت.

وحیدی در ادامه در خصوص تعلل در انتخاب استاندار برای کرمانشاه و انتخاب امیری مقدم که چند روز قبل از این اسم او در لیست مدیر کل امور اتباع وزارت کشور بود، بیان داشت: به طور همزمان افراد را برای جایگاههای مختلفی مورد بررسی قرار می دهیم آقای امیری مقدم نیز با توجه به شایستگی هایی که داشت برای مدیر کل امور اتباع وزارت کشور در نظر گرفته شده بود اما با توجه به درخواست مردم استان کرمانشاه مبنی بر بومی بودن استاندار، ما نظر مردم را مقدم دانستیم و ایشان را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کردیم.

وزیر کشور در خصوص جایگاه جوانان در انتصابات دولت سیزدهم که از دیگر سوالات خبرنگاران بود، گفت: جوانان موتور پیشران حرکت انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب بوده اند و اکنون نیز همان جایگاه را دارند که باید با استفاده از این ظرفیت مهم کشور را به جلو پیش ببریم.

وحیدی بیان داشت: بر این اساس یکی از وظایف خطیر استانداران دولت سیزدهم به کار گیری نیروی جوان انقلابی و بهره گرفتن از خلاقیت و توانایی آنها در انجام امورات است.

وی همچنین به استقبال گسترده مردم استان کرمانشاه از استاندار جدید اشاره کرد و اظهار داشت: امیر مقدم چهره ای مذهبی و پرتلاش است که امیدوارم بتواند با همدلی و همکاری مسئولین و مدیران روزهای روشنی برای استان رقم بخورد و مشکلات مردم به ویژه در بحث بیکاری کاهش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه