اخبار داغ

وزیر بهداشت:

بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف ما دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند/ وجود ۵ واحد فعال تولید واکسن کرونا در کشور

بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف ما دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند/ وجود ۵ واحد فعال تولید واکسن کرونا در کشور
عین‌اللهی گفت: نزدیک به ۹۰ درصد جامعه هدف ما یک دوز واکسن و بیش از ۷۰ درصد آنان دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران‌پرس، بهرام عین اللهی در همایش بزرگ تجلیل از عوامل و دست اندرکاران طرح بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت که عصر امروز در سالن همایش های سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ بیمارهای واگیردار زیادی را شاهد هستیم، تاریخ درسی است برای عبرت آموزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران‌پرس,
وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: ملت عزیز ما در دفاع مقدس، تاریخ افتخار آمیزی را رقم زد و باید گفت که مهمترین عنصر در تاریخ، مردم هر کشور هستند نباید از حق گذشت که امروز قدرت به داشتن پول و امکانات نیست، بلکه عنصر قدرت را باید مردم دانست.
,
 
,
وی ادامه داد: در این برهه تاریخ ما با بیماری کرونا مواجهه شدیم که یک مشکل جهانی بود و تا به امروز ۳۰۸ میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده اند و پنج‌ونیم میلیون نفر جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. امروزه بیشترین گرفتاری ناشی از ویروس کرونا در آمریکا است.
,
 
,
عین‌اللهی خاطرنشان کرد: در بحران کرونایی کشور، ایثارگری های مردان و زنان را شاهد بودیم و ما با وجود مشکلاتی که دیگر کشورها برای ما ایجاد کرده بودند، در مقابل مشکلات و دشمن ایستادند و گروه پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا جوانمردانه ایستادندو  کرونا نشان داد که گروه پزشکی در کنار مردم هستند.
,
 
,
وی با اشاره به صحنه‌ های زیبا ایثارگری گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که این صحنه ها باید توسط رسانه ها ثبت شود و طرح شهید سلیمانی یک نمونه بارز حمایت مردم از کادر پزشکی بود‌.
,
 
,
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: فداکاری یک ملت بزرگ را در جهان به نام خود ثبت کرده ایم و بسیج و طرح شهید سلیمانی همانند نگینی در تاریخ کشور ثبت شده است.
,
 
,
وی گفت: ۵ واحد تولید واکسن در کشور ما راه اندازی شده است، تولید واکسن برای یک ویروس پیچیده کار بسیار سختی است که این به ما یک اطمینان قلبی می دهد.
,
 
,
عین‌اللهی بیان کرد: واکسیناسیون در جمهوری اسلامی ایران یک حرکت بی نظیر در دنیا بود که با همکاری مردم انجام شد و نزدیک به ۹۰ درصد جامعه هدف ما یک دوز واکسن و بیش از ۷۰ درصد آنان دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند و طی یک هفته به آمار و ارقام دست پیدا کرده ایم و باید گفت که شکست دشمنان در تحریم ما حتمی است.
,
 
,
انتهای پیام/میثم ترکیان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه