اخبار داغ

فرمانده کل سپاه:

سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده است/ امروز با افتخار از جهاد سلامت و شهدای مدافع سلامت در کشور سخن می‌گوییم

سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده است/ امروز با افتخار از جهاد سلامت و شهدای مدافع سلامت در کشور سخن می‌گوییم
سردار سلامی گفت: امروز با افتخار از جهاد بزرگ در عرصه سلامت سخن می گوییم و خانواده شهدای مدافع سلامت چشم و چراغ ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران‌پرس، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش بزرگ تجلیل از عوامل و دست اندرکاران طرح بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت که عصر امروز در سالن همایش های سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان مدافع سلامت حیات بخش هستند، آن ها بر حیات خود خط کشیدند که دیگران زنده بمانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران‌پرس,
 
,
وی با بیان اینکه جهاد دری از درهای بهداشت است که به‌ روی برخی از افراد باز می شود، ادامه داد: خانه شهدا معطر و معراج است، آن ها با شهادت به آرزوی خود رسیده اند اما خانواده شهدا، آرزوهای خود را بدرقه کرده اند، از همین رو جایگاه خانواده شهدا یک افتخار بزرگ است.
,
 
,
سردار سلامی گفت: هنگامی که یک پزشک در حال شفابخشی به بیماران است، نگاه او الهی و دست خداوند در دستان اوست و چراغ های امید با بازگشت هر بیمار به خانه روشن می شود و کودکان از یتیم شدن نجات پیدا می کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: این شهدا نه تنها برای خانواده خود بلکه برای یک ملت افتخار آفریده‌اند و ما جز با فداکاری از سختی‌ها و بحران ها عبور نکرده‌ایم؛ سختی هایی که می توانست عزت یک ملت را بشکند اما مشکلات و سختی ها دو سیما دارد، هم می تواند عامل شکست یک جامعه باشد و هم می تواند علت سربلندی یک ملت باشد.
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان ‌کرد: در دفاع مقدس، جوانان این ملت به استقبال خطر رفتند و جای مرگ و زندگی را عوض کردند و شهادت را اوج جاودانگی یافتند و اگر فداکاری های آنان نبود سرنوشت کشور ما نیز همانند برخی از کشورها بود و اگر پرستاران و دختران ما به مبارزه با ویروس خطرناک نمی‌رفتند و جسم و جان خود را در معرض این خطر قرار نمی دادند، امروز جامعه ما با مشکلات طاقت فرسایی مواجه می شد و کرونا نیز همانند یک سلاح کشتار جمعی بوده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: قدرت امیدبخشی، روح بخشی و… همان چیزی است که ما را در میدان مقابله با ویروس کرونا در جهان مفتخر کرده است و ما در مقابله با بیماری کرونا مشکلاتی همچون تحریم، جنگ همه جانبه روانی، محاصره اقتصادی، خشکسالی و … را تجریه کردیم و دشمن انتظار داشت ما مثل برگ خزان بر زمین بریزیم و دشمن در ابتدای شیوع ویروس کرونا شیپور شادی می دمید اما این ایران بود که پیروز شد و  توانست بر بیماری کرونا هم غلبه کند.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در اروپا گفت: نمی‌خواهیم زخم زبان بزنیم اما می خواهیم دست خانواده های شهدای سلامت را ببوسیم و از آن ها تقدیر کنیم؛ این افتخار جامعه پزشکی ما است که در این نبرد جهانی پیروز شده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: ما را اسلام و رهبری با پیوند قلب ها موفق کرد و شهادت یک مفهوم زینتی و تشریفاتی نیست و باید گفت که در شهادت از دست دادن جان مطرح است و این اسلام است که آن را مقدس می کند.
,
 
,
سردار سلامی گفت: دست فرمانده‌هان، پرستاران و پزشکان و خانواده معظم شهدای سلامت را می بوسم و تشکر می کنم؛ نباید از یاد برد که ما فقط به امنیت نمی اندیشیم، امنیتی زیبا است که با امنیت روانی و آرایش همراه باشد.
,
 
,
وی گفت: ما برای رفتن آماده ایم. امروز با افتخار از جهاد بزرگ در عرصه سلامت سخن می گوییم و خانواده شهدای سلامت چشم و چراغ ملت ایران هستند.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه ویروس کرونا هوشمندانه تغییر حالت می دهد، تصریح کرد: در این خط مقدم مقابله با بیماری کرونا در کنار کادر سلامت و مردم هستیم.
,
 
,
وی در پایان تاکید کرد: زمانی که سیل در یکی از استان ها رخ می‌دهد از سراسر کشور برای کمک در آن منطقه حاضر می شوند و سپاه و بسیج هم در این زمینه تا به امروز خوش درخشیده و در کنار مردم بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه