اخبار داغ

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۱۳ میلیون خدمت به مردم در قالب طرح شهید سلیمانی جهت مقابله با بیماری کووید ۱۹/ سپاه و بسیج نقش عمده ای در حل بحران کرونایی ایفا نمودند

ارائه بیش از ۱۳ میلیون خدمت به مردم در قالب طرح شهید سلیمانی جهت مقابله با بیماری کووید ۱۹/ سپاه و بسیج نقش عمده ای در حل بحران کرونایی ایفا نمودند
زالی گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی عموم جامعه احساس کردند که سپاه، بسیج و ارتش در کنار آنان هستند که آن فضای دردناک و غمناک را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران‌پرس، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران در همایش تجلیل از دست اندرکاران طرح بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با کرونا که عصر امروز در سالن همایش های سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مساعدت و همکاری و نگاه سازنده سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طرح شهید سلیمانی کمک موثری برایمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران‌پرس,
 
,
وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی یکی از بزرگترین و فاخرترین طرح‌های مردم محور پس از انقلاب اسلامی بوده است.
,
 
,
زالی با تاکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی از پشتیبانی علمی برخوردار است، گفت: طرح شهید سلیمانی با فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت، با وجود اینکه این طرح در شرایطی شروع به کار کرد که وضعیت کرونا در کشور قرمز بود، چند هفته پس از آغاز این طرح، کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا را شاهد بودیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نقش عمده ای در حل بحران کرونایی کشور ایفا نمودند، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی مردم احساس کردند که سپاه، بسیج و ارتش در کنار مردم هستند و همین موضوع آن فضای دردناک و غمناک را شکست و محیط با نشاطی را آفرید و باید گفت که این طرح، یک حرکت جمعی و مردمی بود.
,
 
,
زالی بیان کرد: ۹ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر از بسیجیان سپاه و وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی شرکت داشتند و ۱۳ میلیون ۲۵۰ هزار خدمت در قالب طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شده است.
,
 
,
وی گفت: ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار خانواده در قالب رصد،  رهگیری و… طرح شهید سلیمانی استفاده نمودند.
,
 
,
زالی تصریح کرد: در برهه ای بودجه این طرح با مشکلاتی مواجه شد اما با توجه به اینکه همه بر اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید دارند، دو مولفه جدید بر این طرح اضافه شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه