اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پیگیر افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی در لایحه بودجه هستیم

پیگیر افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی در لایحه بودجه هستیم
اسماعیل حسین زهی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به طور جدی پیگیر افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی هستیم زیرا اعتبارات در نظر گرفته شده در لایحه بودجه ناچیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به طور جدی پیگیر افزایش اعتبارات پروژه های عمرانی هستیم زیرا اعتبارات در نظر گرفته شده در لایحه بودجه ناچیز است.

وی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه باید حدود ۳۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده در بودجه به پروژه های عمرانی اختصاص یابد، در حالی که اکنون این میزان ۱۲ درصد است.

حسین زهی تصریح کرد: اگر اعتبارات پروژه های عمرانی در لایحه بودجه افزایش نیابد و به همین روال پیش رویم موارد اجرای پروژه های مذکور بسیار ناچیز خواهد بود زیرا ۵۰ درصد آنها از محل اوراق اسناد خزانه و ۵۰ درصد از طریق نقدینگی تامین اعتبار خواهند شد.

وی عنوان کرد: معضلات و مشکلاتی در حوزه پروژه های عمرانی وجود دارد که مانع تکمیل و اجرای آنها است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان باید  توجه بیشتری به بخش پروژه های عمرانی داشته باشد.

حسین زهی تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی منوط به تامین و تخصیص اعتبارات مربوطه است.

وی افزود: علاوه بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره باید در برخی استانهای کم برخوردار پروژه های جدید هم تعریف و اجرا شود.

حسین زهی خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات پروژه های عمرانی در لایحه بودجه افزایش نیابد، تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی حتی پروژه راه های روستایی هم دو تا سه دهه به طول می انجامد.

 

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه