اخبار داغ

مهرداد محمدی پسر مهربان و بامزه‌ای بود؛

یامگا: هواداران باید به ورزشگاه‌ها بیایند/ برای استقلال در همه پست‌ها بازی می‌کنم، به‌جز دروازه‌بانی!

یامگا: هواداران باید به ورزشگاه‌ها بیایند/ برای استقلال در همه پست‌ها بازی می‌کنم، به‌جز دروازه‌بانی!
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازیکنان دل‌مان برای هواداران تنگ شده و آن‌ها باید به ورزشگاه بیایند تا شور و هیجان زیادی به بازی‌ها دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوین یامگا، وینگر فرانسوی تیم فوتبال استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: سال گذشته در لیگ دانمارک بازی می‌کردم و در آن زمان اصلا شرایط خوبی نداشتم. وقتی از استقلال پیشنهاد دریافت کردم، از دوستانم مشورت گرفته و همه از این تیم تعریف می‌کردند. به همین دلیل با آغوش باز پیشنهاد استقلال را قبول کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: سپس چند بازی استقلال را نیز تماشا کردم و چیزهای خوبی در مورد این باشگاه شنیدم. دیدم که باشگاه خیلی بزرگی است و فرصت خوبی در این باشگاه برای خودم وجود دارد. البته با مهرداد محمدی هم در پرتغال هم‌بازی بودم؛ او خیلی پسر خوبی بود و همه او را دوست داشتند. همیشه بامزه بود و همیشه سعی داشت همه را بخنداند. 

,

وینگر تیم فوتبال استقلال پیرامون پست تخصصی خود در این تیم عنوان داشت: من در پست‌های خیلی زیادی بازی کردم و دوست دارم هر جا که مربی دوست دارد، در آن جا به تیمم کمک کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. در همه پست‌ها می‌توانم بازی کنم. تنها پستی که دوست ندارم، دروازه‌بانی است. 

,

او در ادامه تأکید داشت: علامتی که در شادی پس از گل‌هایم نشان می‌دهم، اولین حرف از اسم مادرم است. بهترین غذای ایرانی هم شیشلیک بوده اما بیش‌تر غذاها را تاکنون تجربه نکردم. 

,

یامگا در پایان گفت: تا این جای فصل تمامی بازی‌ها سخت بوده و پرسپولیس و سپاهان اصلی‌ترین حریف ما برای قهرمانی هستند. ما بازیکنان دل‌مان برای هواداران تنگ شده و آن‌ها باید به ورزشگاه بیایند تا شور و هیجان زیادی به بازی‌ها دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه