اخبار داغ

از پلیس فتا خواستیم تا منبع انتشار اخبار جعلی را پیدا کند؛

صدری: چرا امسال هم مانند سال‌های گذشته AFC را نپیچاندند؟/ کمیته بدوی می‌خواست مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس خائن تلقی شوند!

صدری: چرا امسال هم مانند سال‌های گذشته AFC را نپیچاندند؟/ کمیته بدوی می‌خواست مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس خائن تلقی شوند!
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته بدوی با این کار خواسته تا ذهن هواداران را منحرف کند تا مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خائن قلمداد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: هیچ یک از بند‌های منتشر شده در فضای مجازی بند‌هایی نیستند که AFC به ما اعلام کرده. نمی‌دانم چه کسی گفته که مدارک ما جعلی است. ما در بیانیه‌ای که دادیم، از پلیس فتا خواستیم با کسی که این بند‌ها را منتشر کرده برخورد کند. این بند‌ها نه جهت قانونی دارد و نه چیزی است کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد ما را به خاطر آن حذف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: حذف ما از داخل صورت گرفته. در کمیته بدوی تا به حال با ما جلسه‌ای راجع به بند‌های AFC نگذاشتند، ما همیشه تمام مدارک خودمان را از طریق ایمیل باشگاه ارسال می‌کنیم و هیچ کجای نامه ما ننوشته که ما مدارک‌مان را جعل کردیم. اولیایی قبل از اینکه با ما هماهنگ کند، مصاحبه کرده که این ۲ تیم حذف شده‌اند. او درباره مالکیت باشگاه‌ها گفته که این مدارک ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس صوری است. چرا او مصاحبه می‌کند؟ مگر روابط عمومی فدراسیون فوتبال است؟

,

صدری درباره حذف تیمش از رقابت‌های ACL عنوان داشت: اگر کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای مدارک‌مان را تأیید می‌کرد، صددرصد از رقابت‌ها حذف نمی‌شدیم. کمیته بدوی تمام مدارک را دارد؛ امروز که همه به دنبال حل مشکل هستیم، باید این مدارک منتشر شود. یک نفر ما را صدا زده تا این اشکالات را به ما بگوید. ما تمام مدارک را از ایمیل رسمی باشگاه می‌فرستیم. شما جای AFC بودید چه می‌کردید؟!

,

او در همین باره تصریح داشت: وقتی خودمان، خودمان را می‌زنیم، چه انتظاری از بقیه داریم؟ ۹۸ درصد از مدارک ما تایید شده و مابقی مشکلات را هم مدارک آن را فرستادیم. عین مدارک را که از ما خواستند، دادیم و فتوشاپ بودن آن فرار رو به جلوست. هر مسئولی که می‌خواهد، بیاید آن را ببیند. ما تا پای جان پیگیر کارها هستیم اما امروز به ما تهمت می‌زنند. نکته‌ای که وجود دارد، همین موارد سیگنال منفی برای AFC است. چرا این اتفاق‌ها رخ داده؟

,

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تأکید داشت: در فرصت ۵ روزه‌ AFC با کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال جلسه گذاشتیم. تمام صحبت‌هایی که دوستان انجام می‌دهند، ضبط و به AFC ارسال می‌شود. کاظم اولیایی به من گفت باید مالیات بدهید که این مربوط به سال ۱۳۸۰ بود. خود او آن زمان مدیرعامل استقلال بوده، چرا آن موقع مالیات را پرداخت نکرد؟ من به همراه مصطفی آجورلو روز جمعه حدود ۵ ساعت با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم تا راهکار پیدا کنیم.

,

صدری در پایان گفت: سال‌های قبل AFC را می‌پیچاندند، خب امسال چرا نکردند؟! ظلمی که دوستان به فوتبال کردند در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده. کمیته بدوی با این کار خواسته تا ذهن هواداران را منحرف کند تا مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خائن قلمداد شوند. دل‌خوشی مردم همین فوتبال است. امسال هم این کار را می‌کردند و به ما هر روز فشار می‌آوردند که اقدامات لازم را انجام دهیم. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه