اخبار داغ

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ انعکاسی از اربعین در استان کرمان بود

برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ انعکاسی از اربعین در استان کرمان بود
محمدرضا علیزاده گفت: امیدواریم با همت و همراهی همگان شاهد برگزاری این جشنواره در سال های آینده با کیفیت بهتر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر "سردار آسمانی" پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن عرض خیر مقدم به تمامی مسئولان کشوری و استانی گفت: امیدواریم با همت و همراهی همگان شاهد برگزاری این جشنواره در سال های آینده با کیفیت بهتر باشیم.

 ارسال 246 اثر به دبیرخانه جشنواره

سید وحید فخر موسوی با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان 246 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: که ما با این تعداد اثر  نویدهای خوبی برای جشنواره از هنرمندان دریافت کردیم.

دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر "سردار آسمانی" ابراز کرد: از تعداد ارسال شده 135 اثر در حوزه تئاتر خیابانی، 71 اثر در بخش نمایش نامه نویسی و 40 اثر در بخش رادیو تئاتر به دبیر خانه ارسال شد.

وی تصریح کرد: در پایان تعداد 15 کار در بخش تئاتر خیابانی، 7 اثر در بخش رادیو تئاتر و 10 اثر در بخش نمایش نامه نویسی انتخاب شدند.

برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ انعکاسی از اربعین در استان بود

علی زینی وند با اشاره به برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه برگزاری این مراسم انعکاسی از اربعین در استان کرمان بود، گفت: از مردم کرمان که میزبانی شایسته ای را انجام دادند و موکب داران و مردمی که برای سالگرد حضور داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار کرمان ادامه داد: برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، کار سنگینی بود؛ آن هم در شرایط خاص که نیروهای امنیتی، انتظامی، ارتش و سپاه پوشش بسیار خوبی را دادند و قبل از مراسم با اطمینان به ما گفتند که این مراسم بدون حاشیه ای برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مزار شهید سلیمانی و استان کرمان در آینده جلوه های زیبایی را برای شما هنرمندان به نمایش خواهد گذاشت و کرمان خود را برای چنین دوره ای آماده می کند که البته این مهم نیاز به عزم ملی دارد.

هنر؛ بهترین زبان برای شناساندن شهید سلیمانی است

این مقام مسئول تصریح کرد: بهترین زبان و ابزار برای تقویت هویت نسل جوان و هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی در راستای شناساندن شهید سلیمانی تا عظمت ایشان را بیان کنیم، هنر است.

زینی وند تأکید کرد: ما اذعان داریم شخصیت شهید سلیمانی چند وجهی و چند بعدی است که ما در امور بعد فرماندهی ایشان را برجسته تر می کنیم که این اقدام خوب است اما در برگیرنده همه ابعاد  مکتب شهید سلیمانی نخواهد بود که هنرمندان به تمامی ابعاد باید بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,  ارسال 246 اثر به دبیرخانه جشنواره,  ارسال 246 اثر به دبیرخانه جشنواره,
,
,
,
,
,
,
,
, برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ انعکاسی از اربعین در استان بود, برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ انعکاسی از اربعین در استان بود,
,
,
,
,
,
,
,
, هنر؛ بهترین زبان برای شناساندن شهید سلیمانی است, هنر؛ بهترین زبان برای شناساندن شهید سلیمانی است,
,
,
,
,

محمود سالاری با بیان اینکه باور قلبیمان این است که اگر کسی برای سردار سلیمانی گامی بر می دارد، دعوت شده است، گفت: ما اگر غبار راه این بزرگوار هم باشیم باید به بخود ببالیم.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه تربیت ما باید تربیت ربانی شود، ابراز کرد: رفتارهای شهدا ربانی است و امثال شهید سلیمانی ها را باید گنج هایی دانست که از آنها استخراج کرد و امیدوارم همه ما مشمول شهدای تاریخ تشیع شویم.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه