اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد؛

پایان هفته بارانی در انتظار کرمانشاه

پایان هفته بارانی در انتظار کرمانشاه
شهناز حق پرست گفت: سامانه ای ناپایدار از روز گذشته آسمان استان کرمانشاه را فرا گرفته است که در بعضی نقاط سبب بارندگی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سامانه ای ناپایداری که از روز گذشته آسمان استان کرمانشاه را فرا گرفته است تا اوایل هفته آینده‌، جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه افزود: موج اول از این سامانه، از امروز تا اواخر وقت امروز(سه شنبه) فعال است که بر اثر آن در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بارش که در نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در گردنه ها و برخی مناطق سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود.

حق پرست بیان داشت: در روز چهارشنبه مه صبحگاهی بخصوص در نواحی سردسیر و مرطوب محتمل ترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: موج دوم از این سامانه از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

حق پرست گفت: همچنین، از امشب تا پایان هفته، دمای شبانه در سطح استان بطور نسبی کاهش می یابد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی ۷ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود، در این بازه زمانی گیلانغرب با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتیگراد گرمترین و گواور، با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه