اخبار داغ

شرکت بورس پاسخ داد؛

ماجرای پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی هیئت مدیره بورس تهران چه بود؟

ماجرای پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی هیئت مدیره بورس تهران چه بود؟
روابط عمومی شرکت بورس اعلام کرد: پاداش هیأت مدیره شرکت بورس متعلق به اشخاص حقیقی نیست و مربوط به شرکت‌های سهامدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی بورس، پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی که در صورتهای مالی شرکت بورس تهران اعلام شد، در دولت گذشته تصویب شده و مربوط به سال گذشته (سال مالی ۱۳۹۹) است که در مجمع تیرماه به تصویب رسیده و در صورت‌های مالی شهریور ماه سال جاری صرفا افشا شده است. رویه‌ای که هرساله بوده و در تمامی گزارش‌های شش ماهه سال‌های گذشته وجود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این پاداش در وجه اشخاص حقیقی نیست بلکه به شرکت‌های حقوقی عضو هیئت مدیره مانند سرمایه‌گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری توسعه ملی اختصاص پیدا می‌کند.
,
 
,
لازم به ذکر است بر اساس قانون تجارت، شرکت‌ها می‌توانند تا سه درصد از سود تقسیمی شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره اختصاص دهند که این مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان پاداش کل سال گذشته، تنها هفت صدم درصد از سود شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۹۹ را شامل شده و در ضمن بین هفت عضو حقوقی هیئت مدیره تقسیم می‌شود و به هر عضو حقوقی ۱۳۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.
,
 
,
شایان ذکر است، امیرتقی‌خان تجریشی، جواد عشقی‌نژاد، محمدعلی میرزاکوچک شیرازی، محمدرضا محسنی، حسین بوستانی، مهدی امیری و سیدمهدی سدیدی اعضای هیات مدیره بورس تهران هستند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه