اخبار داغ

گزارش دانا از سریال‌های نوروزی؛

طعم طنز سریال‌های نوروزی تلویزیون/ از پژمان جمشیدی و ژاله صامتی تا علی صبوری همه در راه نوروز

طعم طنز سریال‌های نوروزی تلویزیون/ از پژمان جمشیدی و ژاله صامتی تا علی صبوری همه در راه نوروز
سال هاست که سریال های نوروزی دیگر جزء کنداکتور ثابت سیما شده اند و نوروز 1401 تلویزیون با سریال های طنزی همچون «زیرخاکی۳، خداداد و دردسرهای شیرین» احتمالا بتواند روزهای شادی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با آمدن پیمان جبلی در راس سازمان صدا و سیما و حساسیت های او برای ساخت با کیفیت سریال های تلویزیونی، روند تولید سریال های نمایشی با ساز و کار و برنامه ریزی های ویژه ای در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«نوروز» و «رمضان» جزء ایامی به شمار می روند که سال هاست در کنداکتور تلویزیون، جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده اند و مدیران صدا و سیما و شبکه های مختلف، بر اساس تجربه، هر ساله حساب ویژه ای برای این روزها باز کرده اند و از پیش به فکر ساخت سریال هایی برای این دو ایام هستند و از آنجاییکه ۱۵ فروردین ماه۱۴۰۱، ماه رمضان نیز آغاز می شود، مدیران شبکه ها باید علاوه بر سریال های نوروزی به فکر مجموعه های نمایشی برای ماه رمضان خود نیز باشند.

,

در رسانه ها خبر شروع تصویربرداری برای سریال های نوروزی تلویزیون منتشر شده و در این گزارش سعی داریم به معرفی این سریال ها بپردازیم.

,

شبکه اول؛ زیرخاکی ۳

, شبکه اول؛ زیرخاکی ۳,

, ,

پس از پایان فصل دوم سریال پربیننده «زیرخاکی»، جلیل سامان کارگردان این سریال در پاسخ به سوالی درباره ادامه ساخت این مجموعه نمایشی گفت به ساخت ادامه سریال تمایل داریم اما تعهدی به سازمان صداوسیما نداریم. سازمان از قبل چیدمانی برای این کار نداشته است. باید بررسی شود و بستگی به شرایط دارد. ضمن اینکه قصه باید خفتم کند و گلویم را بگیرد و بگوید انجامش بده؛ نه اینکه صرفا سازمان صداوسیما بگوید. اگر این اتفاق بیفتد ان شاءالله ادامه می دهیم.

, .,

البته سکانس پایانی سریال «زیر خاکی ۲» نیز با اسیر شدن پژمان جمشیدی و هومن برق نورد توسط نیروهای بعثی عراق همراه بود و نحوه به پایان رسیدن این سکانس گویای تصمیم تلویزیون و سازندگان برای ساخت سری جدید بود . فصل اول و دوم این سریال براساس آمار صدا و سیما توانست عنوان پربیننده ترین سریال آن فصل سال را به خودش اختصاص دهد و همه این ها دست یه دست هم دادند تا سامان شروع به تولید فصل سوم این سریال کند.

, . ,

, ,

در روزهای نخست آذرماه، ژاله صامتی و رایان سرلک مقابل دوربین سامان قرار گرفتند تا عملا ساخت فصل سوم این مجموعه نمایشی آغاز شود. عوامل «زیرخاکی» این روز‌ها در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری را ادامه می‌دهند و پیام احمدی نیا که آخرین بار با یک نقش منفی در شبکه سه دیده شده بود، این بار در نقش یک افسر استخبارات به «زیرخاکی» اضافه شده است.

,

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل‌آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و با حضور هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی از بازیگران اصلی این مجموعه نمایش اند که احتمالا برای فصل سوم، بازیگران دیگری به این پروژه اضافه خواهند شد تا فصل سوم «زیرخاکی» برای نوروز آماده پخش شود.

,

شبکه دوم؛ خداداد

, شبکه دوم؛ خداداد,

, , ,

به مانند شبکه اول سیما، شبکه دو نیز برای ایام نوروز سرالی طنز و کمدی را برای پخش درنظر گرفته اند و قرار است «خداداد» به کارگردانی علی غفاری برای این شبکه ساخته شود.

,

علی غفاری و سعید سعدی که سریال «بچه مهندس» را در سه فصل برای این شبکه ساخته بودند، گزینه ساخت سریال نوروزی شبکه دو شده اند تا این بار سریالی طنز با بازی علی صبوری، رضا ناجی و سوسن پرور را برای روزهای نوروز تدارک ببینند.

,

تصویربرداری سریال ۱۳ قسمتی«خداداد» که به تازگی در تهران کلید خورده احتمالا تا دهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و همزمان با تصویربرداری تدوین این کار نیز انجام خواهد شد تا برای پخش در نوروز آماده باشد.

,

در خلاصه داستان این سریال آمده است: میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!

,

شبکه سه؛ برف بی صدا می بارد

, شبکه سه؛ برف بی صدا می بارد,

, , ,

پخش فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» ساخته پوریا آذربایجانی، از سوم دی‌ماه در ۱۰۰ قسمت آغاز شده است. این مجموعه جمعه تا چهارشنبه پخش می‌شود و پنج شنبه‌ها خلاصه قسمت‌های آن روی آنتن می‌رود، در نتیجه با این روال پخش این سریال تا نوروز ۱۴۰۱ و اواخر فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت مگر این که شبکه سه در اقدامی غیرمعمول، تصمیم بگیرد پخش این مجموعه را در میانه راه متوقف کند و در تعطیلات نوروز سریال جدیدی را روی آنتن بفرستد. فعلا خبری از ساخت سریال نوروزی برای شبکه سه نیست و بعید است که پخش سریال پوریا آذربایجانی متوقف شود.

,

شبکه پنج؛ دردسرهای شیرین

, شبکه پنج؛ دردسرهای شیرین,

, , ,

سریال تلویزیونی «دردسرهای شیرین» محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج، نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه می‌رود.

,

این سریال به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی این روزها در حال تولید است و پوریا پورسرخ و مریم مومن بازیگران اصلی آن هستند.

,

«دردسرهای شیرین» روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش هایی جدی روبرو می شوند. در کشاکش این چالش ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد که گاه زمین می خورند و گاه برمیخیزند اما کسی نمی داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده...

, ...,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه