اخبار داغ

مدیر حج و زیارت یزد اعلام کرد؛

اعزام ۲۵۰ یزدی به عتبات عالیات/ ثبت نام و اعزام تا پایان سال ادامه دارد

اعزام ۲۵۰ یزدی به عتبات عالیات/ ثبت نام و اعزام تا پایان سال ادامه دارد
شریفی مدیر حج و زیارت یزد با اشاره به اعزام ۲۵۰ یزدی به عتبات عالیات پس از دو سال، گفت: تلاشمان این است که تا پایان بحث اعزام به عتبات را بدون مشکل دنبال کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه اولین پرواز مستقیم یزد به نجف در تاریخ ۲۷ آذرماه انجام گرفت، گفت: تعدادی از این افراد به صورت هوایی و تعدادی نیز به صورت زمینی به ایران اسلامی بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,  ,

وی اضافه کرد: در ادامه آن نیز کارهایی صورت پذیرفته تا بتوانیم تا پایان امسال بازهم بتوانیم سفرهای عتبات را از سمت استان دنبال کنیم.

,

شریفی اظهار داشت: مردم برای ثبت‌نام سفر به عتبات به دفاتر زیارتی در سطح استان مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

,

مدیر حج و زیارت یزد با بیان اینکه تابه‌حال سه گروه از استان یزد به عتبات اعزام شدند، اضافه کرد: دو گروه ۵۰ نفره از یزدی‌ها از استان اصفهان و یک گروه ۱۵۰ نفره از یزد به نجف اعزام شدند و همچنین در تاریخ ۲۳ دی‌ماه نیز یک گروه دیگر اعزام خواهند شد.

,

وی اضافه کرد: برای اعزام بدون مشکل زائرین با مرکز بهداشت استان هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و با تزریق واکسن‌های کرونای مورد تائید، بحث اعزام انجام می‌گیرد.

,

شریفی عنوان کرد: تزریق دو دوز واکسن و دریافت سومین دوز واکسن کرونا و انجام تست pcr از جمله ضروریات اعزام شهروندان به عتبات عالیات است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه