اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ اعلام کرد؛

اجرای طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ

اجرای طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ
حسن‌پور قربان از اجرای طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل شهرستان سیمرغ خبر داد و خواستار حضور میدانی و هم‌افزایی و تعامل مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مراحل اجرای طرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن‌پور قربان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری طرح امام محله مهدوی روستای برج خیل که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با ابراز گله مندی از حضور کمرنگ و عدم حضور برخی از ادارات شهرستان در جلسات هماهنگی اجرای طرح خدمات رسانی به مردم محلات کم برخوردار، اظهار کرد: در این طرح مجری کار مردم هستند و نهادهای دولتی مسئولیت ناظر حل مشکلات را دارند.
فرمانده سپاه سیمرغ با بیا اینکه جلسات در راستای هم افزایی و تعامل روزافزون مسئولان با مردم در اجرای طرح محله مهدوی برگزار می شود، افزود: عدم حضور مسئولین در این جلسات، احتمال عدم حضور اداره مربوطه در همان روز هدف برای خدمت رسانی به مردم را متصور خواهد بود.
پورقربان با بیان اینکه در این طرح با انسجام و هم‌افزایی که تحت محور مسجد شکل می‌گیرد جامعه به سمتی می‌رود که مردم مشکلاتشان را خودشان حل کنند، بیان کرد: کمرنگ بودن و عدم حضور مشهود مدیران مربوطه بصورت متواتر در جلسات هماهنگی اهداف و رویکردها برای محلات و مناطق محروم  با محوریت خدمت بی منت، چهره به چهره و بدون واسطه با مردم آن محله هیچ توجیهی برای رسالت آن اداره وجود ندارد.
وی ضمن تشکر از تشکیل شورای تحول در دو بخش مرکزی و بخش تالارپی در سطح شهرستان گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و مطلوب در کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه هر مدیر اداره یا مسئولی این که لباس جهادی خدمت به مناطق و محلات محروم برتن خویش نموده و باید با افزایش دغدغه مندی فراوان در سطح محلات کم برخوردار جهت خدمت رسانی هر چه بهتر حضور یابد و این از بایسته ها و وظایف رسالت محوری مدیران در طراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
پورقربان همچنین با تشریح بیان مشکلات و موانع موجود مردم با شرح وظایف مستقیم برخی از ادارات و دستگاه های خدمات رسان اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و تعامل همه جانبه بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی شهرستان طرح امام محله مهدوی با حضور میدانی و چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان در روستای کم‌برخوردار برج خیل برگزار شود.
وی یادآورشد: این طرح  روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ در روستای برج خیل  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه